عصر خودرو

شاخص بورس ۲۱۹ واحد دیگر رشد کرد:

معاملات اغلب گروه ها متعادل بود

عصر بازار- در پایان معاملات شاخص کل متاثر از معاملات مثبت نمادهای فولاد، شبریز، رانفور، شبندر و شپنا با رشد مجدد حدود ۲۱۹ واحدی به ارتفاع ۹۴۷۹۶ رسید که در این بین نمادهای فملی و شپدیس بیشترین تاثیر منفی را ایجاد کردند.

معاملات اغلب گروه ها متعادل بود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، امروز درحالیکه اغلب گروه های بازار متعادل بودند، نمادهای پالایشی روز مثبتی را پشت سر گذاشتند.
    در جریان معاملات امروز پس از کش و قوس های فراوان، نماد سرچشمه پس از چند ماه توقف نماد، پس از اعمال افزایش سرمایه 40% (از محل مطالبات و آورده نقدی) و انتشار تعدیل مثبت 15 درصدی، با رشد حدود 15 درصدی بازگشایی شد تا با داشتن pe 3.5 به گردونه معاملات باز گردد.
    طی دادوستدهای امروز، افزایش تقاضا و در نتیجه رشد قیمت و تشکیل صف خرید نماد ارزنده حفاری، پس از تجربه هفته ها ریزش قیمت و قرار داشتن در سطوح حمایتی، نیز قابل توجه بود.
    نماد اوان پس از افشای اطلاعات با اهمیت (انعقاد قراردادی جدید) با رشد حدود 4 درصدی مورد بازگشایی قرار گرفت.
    درگروه های شیمیایی که معاملاتی اکثرا متعادل را پشت سر گذاشتند، نماد شفارس با صف خرید و نماد پترول با صف فروش سپری شدند.
    امروز سازمان بورس اقدام به اعلام مواضع در مورد نماد جنجالی های وب کرد و اعلام داشت بازگشایی نماد مشروط به ارایه گزارش صورت های مالی حسابرسی شده است، با این اوصاف غیبت این شرکت از تابلو ادامه دار شد.
    ارزش دادوستدهای امروز بورس 299 میلیاردتومان بود که بیشترین ارزش معاملات  مختص گروه فرآورده نفتی، فلزات و خودرو بود.
    گفتنی است فعالان بازار به مسئله برجام، وزن زیادی داده اند و افت و خیزهای این روزهای بازار، ناشی از خبرها پیرامون این موضوع مهم است. دیشب در حالیکه قیمت نفت به محدوده 76 دلار رسیده بود، بعد از برگزاری کنفرانس خبری رئیس جمهور فرانسه و آمریکا، با افت حدود 3 دلاری روبرو شد و به محدوده 73 دلار سقوط کرد.
    در مجموع امروز بازار به تعادل نسبی رسید، حجم و ارزش معاملات همچنان کم بود و احتیاط در بازار ادامه داشت، تمرکز بازار نیز بیشتر روی سهام کوچک بود.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو