عصر خودرو

مدیرعامل آژانس توسعه مالی لوکزامبورگ با رییس سازمان بورس دیدار کرد

عصر بازار- مدیرعامل آژانس توسعه مالی لوکزامبورگ، نیکولاس مکل، از سازمان بورس و اوراق بهادار ایران دیدار کرد.

مدیرعامل آژانس توسعه مالی لوکزامبورگ با رییس سازمان بورس دیدار کرد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، نیکولاس مکل، مدیرعامل آژانس توسعه مالی لوکزامبورگ (Luxembourg for Finance)، در روز چهارشنبه چهارم آذر در محل سازمان بورس و اوراق بهادار حاضر شد و با دکتر محمد فطانت، رییس سازمان بورس و برخی از مدیران ارشد این سازمان ملاقات کرد.

    در این جلسه، دکتر فطانت بر اهمیت بین المللی سازی بازار سرمایه ایران تاکید کرد.

    وی با اشاره به جذابیت های موجود در بازار سرمایه برای حضور سرمایه گذاران خارجی، ابراز داشت: تنوع ابزارهای مالی، معافیت مالیاتی در سود سهام و افزایش سرمایه و راه اندازی اوراق خزانه اسلامی از جمله اوراق بدون ریسک موجود در بازار سرمایه هستند.

    مکل نیز بر عزم دولت این کشور برای همکاری با ایران به ویژه در حوزه بازار سرمایه تاکید و به حوزه های قابل همکاری با بازار سرمایه ایران اشاره کرد. به گفته وی، لوگزامبورگ سومین کشور بزرگ در حوزه صکوک است.

    در پایان مقرر شد تا بازارهای سرمایه ایران و لوگزامبورگ از طریق نهادهای قانونگذار بازار سرمایه خود با یکدیگر همکاری داشته باشند.

    مرکز مالی لوگزامبورگ به دنبال توسعه مالی بازارهای مالی این کشور به ویژه بازار سرمایه لوگزامبورگ است. این شرکت در اصل نقش نقطه اتصال سرمایه گذاران خارجی با بازارهای مالی این کشور، خدماتی همچون صندوق های سرمایه گذاری، مدیریت دارایی، خدمات مشاوره ای و غیره، را ایفا می کند.

    بر اساس گزارش صندوق بین المللی پول در سال 2011، کشور لوگزامبورگ دومین کشور ثروتمند دنیا است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها