عصر خودرو

معاون نظارت مالی وزیر اقتصاد و خزانه دار کل کشور خبر داد :

بودجه دولت کجا خرج می‎شود؟

عصر بازار- معاون نظارت مالی وزیر اقتصاد و خزانه دار کل کشور از انتشار پرداخت های خزانه داری کل کشور و در دسترس قرار گرفتن این اطلاعات برای عموم مردم خبر داد.

بودجه دولت کجا خرج می‎شود؟
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم ، سید رحمت اله اکرمی با اعلام این خبر گفت: براساس دستور شماره 129560 رئیس جمهور در خصوص تکریم حقوق شهروندی و ابلاغ ضوابط اجرایی بودجه 1397، همه پرداخت های مرتبط با هزینه های عمومی دولت از امروز در اختیار عموم مردم قرار گرفته است.

    اکرمی افزود: به دنبال دستور صریح رئیس جمهور و ماموریتی که وزیر امور اقتصادی و دارایی به این معاونت محول کرد، طی ماه های اخیر زیرساخت ها و مقدمات این موضوع فراهم گردید که از شنبه اول اردیبهشت 1397 عموم مردم می توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی وزارت امور اقتصادی و دارایی به آدرس www.mefa.ir تحت عنوان "گزارش پرداخت های خزانه داری کل کشور"در جریان جزئیات های پرداخت های دولت از محل بودجه عمومی کشور قرار گیرند.

    خزانه دار کل کشور تاکید کرد: هم اکنون اطلاعات پرداخت های فروردین 97 قابل دسترسی است و از این پس اطلاعات مربوط به پرداخت ها به طور مستمر به روز رسانی خواهد شد.

    برچسب ها