عصر خودرو

اولین افت اردیبهشتی شاخص بورس رقم خورد

عصر بازار- در پایان معاملات امروز، شنبه یکم اردیبهشت ماه، شاخص کل در بازاری کم حجم، متاثر از معاملات منفی نمادهای فولاد، پارسان، کچاد، فملی، همراه و فارس با افت حدود ۲۵۸ واحدی به ارتفاع ۹۵۲۶۵ رسید که در این بین نمادهای شپنا و رانفور بیشترین تاثیر مثبت را ایجاد کردند.

اولین افت اردیبهشتی شاخص بورس رقم خورد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، ارزش معاملات خرد امروز بورس 61 میلیارد تومان بالغ شد. از سویی دیگر درحالیکه شاخص کل منفی بود، شاخص هم وزن با 59 واحد رشد به کار خود پایان داد.
    به جز نمادهای فنورد، کدما و فجر که صف فروش داشتند و نمادهای ارفع و فولاد  که با نوسانات منفی همراه بودند، اکثر نمادهای گروه فلزی و معدنی متعادل و مثبت سپری شدند تا جاییکه نمادهای فایرا، زنگان، کمنگنز، فزرین، کیمیا، فلوله و توکا با صف خرید همراه گردیدند.
    درگروه‌های اکثرا متعادل شیمیایی، پالایشگاهی و روانکارها، نمادهای پترول، شسینا، شیران، شنفت، کرماشا، جم، شپدیس، ساینا، شیراز و تاپیکو با معاملاتی منفی و در مقابل نمادهای زاگرس، شفارس، شپنا، شاوان و شبریز با معاملاتی مثبت و نماد شلعاب با صف خرید همراه بود.
    از سویی دیگر، نماد خموتور در گروه خودرو، با درج خبر افزایش سرمایه، از صف فروش به صف خرید تبدیل شد تا نوسان 10 درصدی را تجربه کرده باشد. خرینگ، ختوقا، خمحرکه و خلنت از دیگر نمادهای گروه با رشد بیش از 4 درصدی بودند، سایر خودورییها متعادل معاملاتشان را خاتمه دادند.
    همینطور صف خرید نمادهای وتوصا، وصنعت، وگستر، واعتبار و وسبحان در گروه اکثرا متعادل سرمایه گذاری قابل توجه بود.
    از دیگر نکات قابل توجه صف خرید حفارس در دقایق پایانی بازار بود که به جمع صف خریدهای گروه حمل و نقل پیوست.
    امروز، نماد ولملت با رشد حدود 5 درصدی و نماد ورنا با افت حدود 3 به گردونه دادوستدها بازگشتند. نماد شکربن پس از انتشار تعدیل مثبت با رشد حدود 4 درصدی مورد بازگشایی قرار گرفت. نماد کروی نیز پس از شفاف سازی (تغییر سهامدار عمده) با رشد حدود 2 درصدی مورد بازگشایی قرار گرفت.

    برچسب ها