عصر خودرو

مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی :

تا پایان خرداد ماه با تمامی مشمولین سهام عدالت تسویه حساب می‌شود

عصر بازار- مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: در حال حاضر رقمی حدود ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان مجموعا سود واریز شده و امیدواریم طی چند روز کاری آینده هم بقیه گروه باقی مانده کارمندان دولت و بازنشسته‌ها را شامل می‌شود، انجام شود.

تا پایان خرداد ماه با تمامی مشمولین سهام عدالت تسویه حساب می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از میزان ، مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی در خصوص زمان تسویه سود سهام عدالت مشمولین بیان کرد: حدود 27 بانک به طور کامل با مشمولین گروه چهارم که شامل کارمندان و بازنشستگان دولت می‌شود تسویه حساب کرده و سود این افراد واریز شده است و 5 بانک عامل در روز‌های آینده به محض دریافت سود از شرکت‌های سرمایه پذیر با مشمولین تسویه حساب خواهند کرد.

    وی در ادامه افزود: در حال حاضر رقمی حدود 2 هزار و 400 میلیارد تومان مجموعا سود واریز شده و امیدواریم طی چند روز کاری آینده هم بقیه گروه باق مانده کارمندان دولت و بازنشسته‌ها را شامل می‌شود، انجام شود.

    مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی با اشاره به شروع واریز سود سهام عدالت افرادی که پس از زمان مشخص شبا وارد کرده اند تصریح کرد: سود سهام عدالت مشمولینی که بعد از زمان مقرر گروه خود اقدام به ارائه شماره شبا کرده اند پس از تسویه با تعداد محدود بازنشسته‌ها و کارمندان دولت آغاز خواهد شد.

    سبحانی تاکید کرد: از 20 گروه مشمولین سهام عدالت با 19 گروه به طور کامل تسویه حساب شده و گروه کارمندان دولت، دستگاه‌های اجرایی و بازنشستگان گروه 20 هستند که این افراد نیز در صف دریافت سود هستند.

    وی عنوان کرد: حدود 2 تا 2.5 میلیون نفر مشمولینی که شماره شبای آن‌ها به هر دلیلی مورد تایید نبوده و مجددا اقدام به ارائه شماره شبا کرده اند نیز بعد از راستی آزمایی شماره شبا و تایید آن در مراحل بعدی سود دریافت می‌کنند.

    مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی اظهار کرد: سود سهام عدالت تمامی مشمولینی که شماره شبا ارائه کرده اند تا پایان خرداد ماه تسویه حساب خواهد شد.

    سبحانی در توضیح زمان واریز سود سهام عدالت مشمولین متوفی گفت: سود سهام عدالت مشمولین متوفی بعد از تسویه کامل با 4 گروه مشمولین ساماندهی خواهد شد و در حال برنامه ریزی برای نحوه و چگونگی واریز سود این گروه هستیم.

    وی در انتها خاطر نشان کرد: بین 39 میلیون تا 40 میلیون نفر از مشمولان سهام عدالت در سامانه سهام عدالت شماره شبا ارائه کرده اند.

    برچسب ها