عصر خودرو

فاینکس ۲۰۱۸ (۳۱)

معاون اقتصادی هلدینگ مالی صندوق بازنشستگی مطرح کرد: رونمایی از استارتاپ نابت، برگزاری مجامع به صورت آنلاین

عصر بازار- با افزایش شرکت های بورسی و رشد قابل توجه تعداد سهامداران در کنار توسعه بازار در مناطق مختلف کشور و ورود سرمایه گذاران خارجی پس از برجام ، ضرورت سهولت دسترسی اطلاعات برای سهامداران بیش از پیش احساس می شود.

معاون اقتصادی هلدینگ مالی صندوق بازنشستگی مطرح کرد: رونمایی از استارتاپ نابت، برگزاری مجامع به صورت آنلاین
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا ، سید فرهنگ حسینی، معاون اقتصادی هلدینگ مالی صندوق بازنشستگی ، در خصوص استارتاپ جدید این نهاد و رونمایی از آن در یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس بانک و بیمه گفت: در حال حاضر بیشتر سهامداران با بعد فاصله برای دسترسی به مجامع روبرو هستند و از سوی دیگر، هزینه برگزاری مجامع از جمله اجاره محل، پذیرایی و پشتیبانی اداری و سایر موارد، هزینه های قابل توجهی را به شرکت ها وارد می سازد. همچنین مدیریت مجامع، بسیار سخت و بعضا چالش بر انگیز است.

    وی ادامه داد: با توجه به اینکه مجامع فرصتی برای سرمایه گذاران برای بررسی عملکرد ، دیدار رو در رو با مدیران شرکت و سوال و جواب و اطلاع از آخرین اخبار و پروژه های شرکت ها است در نتیجه بایستی راهکار نوینی برای حل این مسائل طراحی کرد.

    حسینی گفت: در نتیجه ، ضرورت برگزاری مجامع به صورت از راه دور و آنلاین بیش از پیش احساس شود. شرکت نابت ، فعال در حوزه فناوری های نوین و استارت آپ هاست که در حوزه ارتباطات ویدیویی دارای محصولات متنوعی از جمله ویدیو کنفرانس سازمانی است . این شرکت که دارای مجوز دانش بنیان برای تکنولوژی ارتباطات خود است ، در راستای ارائه خدمات برای برگزاری بهتر مجامع شرکت ها ، برنامه مجمع آنلاین را طراحی و اجرا کرده است.

    این مقام مسئول خاطرنشان ساخت: مجمع آنلاین نابت امکان حضور در مجمع، احراز هویت، مشاهده مستندات و مشاهده زنده مجمع ، امکان طرح سوال به صورت ویدیویی ، صوتی و متنی را داراست و همچنین قابلیت رای گیری را نیز داراست.

    وی در ادامه متذکر شد: سرعت و سهولت برگزاری و مدیریت مجامع آنلاین ، سبب شده تا شرکت ها در بازارهای سرمایه کشورهای دیگر ، عموما از مجامع آنلاین بهره ببرند.

    حسینی در پایان اعلام داشت: شرکت ها هزینه کمتر و مدیریت بهتری بر مجامع خود خواهند داشت ، سهامداران می توانند به سادگی به مجامع دسترسی داشته باشند و نهاد ناظر می تواند شفافیت اطلاعاتی بهتر و بیشتری ایجاد کند. همچنین با حذف پیش بینی سود ، امکان برگزاری ویدیو کنفرانس عملکرد های فصلی مشابه بازارهای مالی توسعه یافته ، به سادگی از طریق مجامع آنلاین امکان پذیر است .

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو