عصر خودرو

در بازارهای جهانی؛

سهام آسیایی همسو با وال‌استریت رشد کرد

عصر بازار- پس از این که در معاملات دیشب، وال‌استریت با درآمدهای شرکتی بالا قوت گرفت، سهام آسیایی رشد کرد، هرچند با وجود نگرانی‌هایی در مورد موانع تجاری و چشم‌انداز رشد جهانی، ارزها و اوراق افت کردند.

سهام آسیایی همسو با وال‌استریت رشد کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر ، روز چهارشنبه، پس از این که در معاملات دیشب، وال‌استریت با درآمدهای شرکتی بالا قوت گرفت، سهام آسیایی رشد کرد، هرچند با وجود نگرانی‌هایی در مورد موانع تجاری و چشم‌انداز رشد جهانی، ارزها و اوراق قرضه افت کردند.

    بازارهای چین علی‌رغم این‌که پکن نقدینگی سیستم بانکی این کشور را تقویت کرد، افت کردند. شاخص شرکت‌های بزرگ تکنولوژی چین اندکی پس از بازگشایی 0.2 درصد افت کرد.

    پس از این‌که ایالات‌متحده شرکت‌های آمریکایی را از فروش قطعات به شرکت سازنده تجهیزات رادیویی و ارتباطاتی چین، زدتی‌ای، منع کرد، شاخص شانگ‌های به پایین‌ترین میزان یک ساله خود رسید.

    گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه در خارجِ ژاپنِ ام‌اس‌سی‌آی، 0.5 درصد رشد کرد، هر چند که این رشد پس از 4 جلسه متوالی ضرردهی به دست می‌آید.

    نیکی ژاپن 1.2 درصد جهش کرد. این درحالی اتفاق افتاد که سرمایه‌گذاران با دیدار نخست‌وزیر، شینزو آبه و رییس‌جمهور ترامپ در استراحتگاه مارالگو، منتظر خبرهایی با موضوع تجارت هستند.

    برچسب ها