عصر خودرو

همبرگرفروش فنلاندی در ایران شعبه زد

عصر بازار- یک شرکت فنلاندی اخیرا اولین شعبه خود را در ایران دایر کرده و اولین شرکت غربی زنجیره ای فروش همبرگر لقب گرفته که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در این کشور شعبه دایر می کند .

همبرگرفروش فنلاندی در ایران شعبه زد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم ، شرکت هس همبرگر فنلاند اخیرا اولین شعبه خود را در ایران دایر کرده و اولین شرکت غربی زنجیره ای فروش همبرگر لقب گرفته که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در این کشور شعبه دایر می کند. بر اساس توئیت کیجو نوروانتو، سفیر فنلاند در تهران، این شعبه در منطقه تهرانپارس قرار دارد.

    شرکت هس برگر، هیچ شعبه دیگری در منطقه خلیج فارس، آسیای میانه یا جنوب قفقاز دارد. هیکی سالملا، موسس هس برگر در سایت اینترنتی این شرکت نوشت: «در مراسم آغاز به کار این رستوران در روز جمعه مشتریان زیادی حضور داشتند و مراسم خیلی مثبتی بود. در مراسم افتتاحیه سفیر فنلاند در ایران نیز حضور داشت.»

    کاری سالملا، مدیر عامل شرکت هس برگر به روزنامه فنلاندی هلسینگین سانومات گفت: «ایران بازاری با 80 میلیون مصرف کننده است که هنوز هیچ همبرگر فروشی غربی ای در آن دایر نشده است. ما این را یک فرصت می دانیم. هدف ما ایجاد سالانه یک تا 2 رستوران در ایران است.»

    بر اساس این گزارش، برخی از مواد اولیه همبرگرهای ارائه شده در این شعبه از جمله س مایونز از فنلاند وارد می شود. هس برگر اعلام کرده که قصد دارد فعالیت هایش را در منطقه خلیج فارس گسترش دهد. یک شعبه دیگر قرار است اواخر امسال در ابوظبی دایر شود.

    هس برگر در سال 2004 یک رستوران در دمشق دایر کرد، اما یک سال بعد آن را بست.

    این شرکت فنلاندی همچنین حضور قدرتمندی در کشورهای لیتوانی، لاتویا، استونی، روسیه و بلاروس دارد. در تابستان 2017، شرکت اسپانیایی تله پیتزا اولیه شعبه خود را در تهران افتتاح کرده بود. این شرکت اولین پیتزا فروشی خارجی بود که بعد از برجام وارد بازار ایران شد.

    برچسب ها