عصر خودرو

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

بررسی مسائل ارزی با حضور وزرای اقتصاد، صمت و رئیس بانک مرکزی

عصر بازار- رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه کمیسیون متبوعش با حضور وزرای اقتصاد، صنعت و رئیس کل بانک مرکزی درخصوص ساماندهی بازار ارز خبر داد.

بررسی مسائل ارزی با حضور وزرای اقتصاد، صمت و رئیس بانک مرکزی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از خبرگزاری خانه ملت، محمدرضا پورابراهیمی درباره جلسه فردا (سه شنبه، 28 فروردین) کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه علنی مجلس، تکالیفی برای کمیسیون اقتصادی در راستای رسیدگی به مسائل ارزی کشور تعیین شده است.

    وی ادامه داد: براساس برنامه نشست کمیسیون اقتصادی فردا با حضور وزرای اقتصاد و صنعت، معدن و تجارت و رئیس کل بانک مرکزی در خصوص مسائل ارزی برگزار می شود.

    نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: وزارتخانه های اقتصاد و صنعت، معدن و تجارت و بانک مرکزی، گزارشی از برنامه ها و عملکردی سازمان ذی ربط در حوزه بازار ارز باید ارائه کنند. 

    پورابراهیمی گفت: بانک مرکزی تاکنون برنامه جامع و زمان دار در خصوص ساماندهی بازار ارز ارائه نکرده است و اقداماتی که تاکنون بانک مرکزی انجام داده براساس اطلاعیه های این بانک بوده است.

    وی ادامه داد: از وزیر صنعت خواسته شده تا ابعاد و آثار مرتبط با ساماندهی بازار ارز را بر حوزه بازرگانی داخلی و خارجی را تشریح کند همچنین وزیر اقتصاد گزارشی درباره آثار ساماندهی بازار ارز بر بازارهای سرمایه و پول وسایر مولفه های اقتصادی ارائه کند.

    رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در هرصورت گزارش و برنامه های بانک مرکزی درخصوص ساماندهی بازار ارز با طرح مجلس در این باره انطباق داده می شود و از بخش های که هم پوشانی داشته باشد حمایت می شود و درباره بخش های که متفاوت است نقطه نظرات بیان خواهد شد.

    برچسب ها