عصر خودرو

آغاز طرح تخفیف ویژه به فرهنگیان در شعب فروشگاه های افق کوروش

عصر بازار- طرح تخفیف ویژه به فرهنگیان در فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش آغاز شد و فرهنگیان شاغل با مراجعه به شعب این فروشگاه در سراسر کشور می توانند علاوه بر تخفیفات جاری، از تخفیفات ویژه بهره مند شوند.

آغاز طرح تخفیف ویژه به فرهنگیان در شعب فروشگاه های افق کوروش
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبنا ، در راستای امضای تفاهم نامه فی مابین بانک ملی ایران و فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، آموزگاران و فرهنگیان می توانند با استفاده از ملی کارت خود، اقلام مصرفی مورد نیازشان را از فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش در سراسر کشور خریداری کنند و علاوه بر تخفیف‌های معمول، از تخفیف های مازاد و ویژه فرهنگیان نیز بهره مند شوند.

    در این طرح، آموزگاران و فرهنگیان با خرید بیش از یکصد هزار تومان در ماه از شعب فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش از 2 درصد تخفیف مازاد، با خرید بیش از دویست هزار تومان در ماه از 3 درصد تخفیف مازاد، با خرید بیش از چهارصد هزار تومان در ماه از 4 درصد تخفیف مازاد و در خرید بیش از پانصد هزار تومان در ماه از  5 درصد تخفیف مازاد به کل خرید ها بهره مند خواهند شد.

    شایان توجه است؛ هر دوره خرید در طرح تخفیف ویژه به فرهنگیان به صورت ماهانه از ابتدا تا انتهای ماه شمسی در نظر گرفته می شود و فرهنگیان باید توجه داشته باشند که مجموع خرید های صورت گرفته با یک کارت به صورت متمرکز در تاریخچه خرید آن کارت ذخیره می شود.

    آموزگاران و فرهنگیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آدرس شعب فروشگاه های زنجیره ای همواره تخفیف افق کوروش و تخفیفات فروشگاهی به وب سایت افق کوروش به آدرس www.okcs.ir مراجعه کنند.

    برچسب ها