عصر خودرو

سیبوس، رویداد بزرگ مالی در شهر سیدنی

عصر بازار- سمینار عملیات بانکداری بین المللی سوئیفت که به اختصار SIBOS نامیده می شود، یکی از بزرگترین رویدادهای مالی است که سالانه، مدیران مالی شرکت های بزرگ را به سوی خود جذب می کند.

سیبوس، رویداد بزرگ مالی در شهر سیدنی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا، کنفرانس خدمات بانکی سیبوس که توسط جامعه جهانی ارتباطات مالی بین بانکی (سوئیفت) در شهرهای مختلف به صورت سالانه برگزار می شود یکی از گردهم آیی های مهم در صنعت مالی است که اغلب در کشورهای اروپایی برگزار می شود.

    این کنفرانس تا به حال در شهرهای آمستردام، کپنهاگ، برلین و هلینکس و سیدنی برگزار شده است. نخستین کنفرانس سیبوس در سال 1978 در بروکسل برگزار شد.

    شرکت کنندگانی که در این رویداد مالی حضور می یابند اکثرا فعالان بازارهای مالی هستند که از کشورهای مهم جهان در این رویداد شرکت می کنند.

    در این کنفرانس، در حدود 8 هزار مدیر از کسب و کاری های مختلف، قانون گذاران، کارشناسان موسسات مالی، شرکت های زنجیره ای و چند ملیتی و شرکت های تکنولوژی گردهم می آیند.

    این کنفرانس در سال جاری در تاریخ 22 تا 25 اکتبر ( 30 مهر تا 3 آبان 97) در شهر سیدنی و در محل کنفرانس های بین المللی سیدنی (ICC) برگزار خواهد شد.

    یادآور می شود، یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه ( فاینکس 2018)  از تاریخ 27 تا 30 فروردین 97 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و شرکت های علاقه مند به مشارکت در این رویداد برای اطلاع از جزئیات می توانند به پایگاه اینترنتی نمایشگاه به نشانی www.iranfinex.ir مراجعه یا با شماره تلفن 42917000 داخلی 133 و 116 تماس بگیرند.

    برچسب ها