عصر خودرو

زمان اتمام پرداخت سود سهام عدالت نزدیک است

عصر بازار- معاون سازمان خصوصی سازی گفت: زمان اتمام پرداخت سود سهام عدالت کل مشمولان سهام عدالت نزدیک است.

زمان اتمام پرداخت سود سهام عدالت نزدیک است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا, «داود خانی» اضافه کرد: پرداخت سود مشمولان سهام عدالت که از چند ماه قبل آغاز شده است کماکان با نظم و برنامه مشخص در حال انجام است.

    وی ادامه داد: آخرین گروه از مشمولان (گروه بیستم) که شامل بازنشستگان کشوری و لشکری و تامین اجتماعی و شاغلین دستگاه های اجرایی بوده اند نیز به تدریج در حال دریافت سود خود هستند.
    معاون سازمان خصوصی سازی گفت: از مجموع بانک های 35 گانه ای که عملیات واریز سود مشمولین سهام عدالت از جمله گروه آخر از مشمولین را عهده دار بودند، تا کنون بیش از 28 بانک با مشمولان تسویه حساب کرده اند و کار واریز سود به حساب باقی بانک ها جهت تسویه مانده سود سهام عدالت توسط آنها با مشمولان در چند روز کاری آینده خاتمه خواهد یافت.
    وی افزود: به این ترتیب، همه مشمولان به صورت یک نوبت کامل سود مطالبات سهام عدالت خود را که ناشی از عملکرد سالی مالی 1395 شرکتهای سرمایه پذیر است را دریافت کرده اند.
    خانی یادآور شد اشخاصی که در 2 تا سه ماه گذشته شماره شبا بانکی مربوط به خود را به سامانه سهام عدالت اعلام کرده و تایید دریافت کرده اند نیز می توانند از اردیبهشت ماه به صورت یکجا سود سهام خود را دریافت کنند و این گروه از مشمولان باید منتظر باشند که در این خصوص اطلاع رسانی مناسب هم از طریق سایت سهام عدالت و سایر منابع رسمی کشور اعلان خواهد شد.
    وی همچنین اقدامات ثبت نام، ثبت شبا بانکی و عملیات مالی وصول مانده بدهی و دریافت سودها توسط مردم نظیر واریز سود به حساب بالغ بر 38 میلیون نفر از مشمولین را از قابل توجه ترین خدمات دولت الکترونیک برشمرد که نشانگر پیش بینی دقیق و برنامه ریزی شایسته سازمان خصوصی سازی در اجرای این طرح مهم و ملی از طریق سامانه تعاملی سهام عدالت و مرکز پشتیبانی و پاسخگویی تلفنی مشمولان و در راستای تکریم حقوق شهروندی مردم بوده است.
    بنابر این گزارش، خانی در پایان افزود: چنانچه مشمولان هنوز موفق به ثبت و وارد کردن شماره شبا بانکی خود در سامانه سهام عدالت نشده اند، از هم اکنون می توانند با ثبت شماره شبا بانکی خود در سامانه ، پس از راستی آزمایی و تایید شماره شبا بانکی توسط بانکهای عامل از سود سهام عدالت بهره مند شوند.

    برچسب ها