عصر خودرو

کشتی آرای خبر داد:

ادامه روند نزولی قیمت سکه و طلا

عصر بازار- رییس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر از ادامه روند کاهشی قیمت سکه و طلا در کشور خبر داد.

ادامه روند نزولی قیمت سکه و طلا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا، محمد کشتی آرای وضعیت فعلی بازار سکه و طلا را تشریح و اظهار داشت: قیمت سکه و طلا از روز گذشته روندی نزولی داشت و تا آخر وقت دیروز نیز قیمت سکه 230 هزار تومان کاهش یافت.

    وی افزود: امروز نیز به دلیل اعلام قیمت پیش فروش سکه توسط بانک مرکزی روند قیمت ها نزولی است و در حالی که قیمت های جهانی دیروز با اندکی افزایش مواجه بوده، اما در مجموع روند قیمت سکه و طلا در کشور نزولی است.

    رییس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر درباره میزان حباب در بازار، گفت: در حال حاضر نمی توان درباره اینکه در بازار حباب وجود دارد یا خیر اظهار نظر کرد، زیرا قیمت ها به سطح واقعی نرسیده و نمی توان در این باره اظهار نظر کرد اما آنچه مسلم است قیمت سکه و طلا روند نزولی دارد.

    کشتی آرای درباره پیش بینی خود از بازار، اظهار داشت: پیش بینی اینکه قیمت ها تا چه میزان کاهش می یابد، در حال حاضر امکان پذیر نیست اما بدون شک تا زمانی که به قیمت واقعی نرسد، به طور حتم روند کاهشی خواهد بود.

    وی افزود: از طرفی به دلیل اینکه فردا هم قیمت شاخص های اقتصادی تغییر خواهد کرد و این تغییرات بر قیمت طلای جهانی و به تبع آن قیمت سکه و طلا در داخل موثر است، امکان پیش بینی در حال حاضر امکان پذیر نیست.

    برچسب ها