عصر خودرو

با اعلام زمان برگزاری مجمع در فرودین ماه :

نماد معاملاتی بانک سرمایه بزودی باز می شود

عصر بازار- با اعلام زمان برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده بانک سرمایه،‌ نماد معاملاتی این بانک در مسیر بازگشایی قرار گرفت.

نماد معاملاتی بانک سرمایه بزودی باز می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا، زمان و محل برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت بانک سرمایه که با نماد «سمایه» در بازار سهام حضور دارد، با انتشار اطلاعیه ایی در سامانه کدال، اعلام شد.

    بر اساس این گزارش، شرکت بانک سرمایه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده خود را روز چهارشنبه 29 فرودین ماه 97 برگزار می کند.

    افزون بر این، کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و یا نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی می توانند برای شرکت در جلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده بانک سرمایه ساعت 16 بعد از ظهر روز چهارشنبه 29 فرودین ماه 97 به نشانی تهران، خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، روبروی وزارت صنایع و معادن، تالار سوره حوزه هنری مراجعه کنند.

    دستور جلسه  مجمع

    لازم به ذکر است، انتخاب اعضای هیات مدیره و انتخاب حسابرس و بازرس قانونی و سایر مواردی که قابل طرح در مجمع باشد، دستور جلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده بانک سرمایه اعلام شده است.

    آخرین اطلاعات مالی

    این گزارش می افزاید: بر اساس اطلاعات تارنمای TSETMC در حال حاضر نماد معاملاتی شرکت بانک سرمایه که با نماد «وشهر» در بازار اول فرابورس فعال است در وضعیت «ممنوع - متوقف» قرار دارد.

    همچنین آخرین وضعیت این شرکت در بازار سهام نیز نشان می دهد «P/E» سهام این شرکت بانکی منفی (0.18) مرتبه و «EPS»  آن نیز (6932) ریال در آخرین صورت های مالی درج شده است.

    سهامداران عمده

    افزون بر این بر اساس گزارش ایبِنا، پنج سهامدار عمده بانک سرمایه، شامل «لیزینگ ورفاه فرهنگیان با 9.990 درصد، سرمایه گذاری فرهنگیان با 9.990  درصد، ساختمانی معلم با 7.630 درصد، سرمایه گذاری فرآیند با 6.250 درصد و سرمایه گذاری توسعه پایدارصدف با 5.140 درصد» است.

    برچسب ها