عصر خودرو

ارزش روز سهام عدالت ۶۴۱ هزار میلیارد ریال شد

عصر بازار- ارزش کل شرکت های حاضر در سبد سهام عدالت که ۴۹ شرکت سرمایه‌پذیر را شامل می‌شود، در مقطع واگذاری ۲۶۶ هزار میلیارد ریال و ارزش روز این سهام ۶۴۱ هزار میلیارد ریال است.

ارزش روز سهام عدالت ۶۴۱ هزار میلیارد ریال شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا، طبق قانون تا کنون 49 شرکت در سبد سهام عدالت قرار گرفته‌اند که اصطلاحا به آنها شرکت های سرمایه‌پذیر گفته می‌شود.

    بر این اساس نگاهی به ارزش سهام شرکت های پرتفوی سهام عدالت نشان می‌دهد از میان این 49 شرکت سرمایه‌پذیر، تعداد 35 شرکت بورسی و 14 شرکت غیربورسی هستند که ارزش مقطع واگذاری آنها به ترتیب 227 هزار و 825 میلیارد ریال و 38هزار و 538میلیارد ریال و همچنین ارزش روز آنها به ترتیب 564 هزار و 430 میلیارد ریال و 76 هزار و 647 میلیارد ریال عنوان شده است.

    علاوه بر این تمامی 49 شرکت سرمایه‌پذیر حاضر در پرتفوی سهام عدالت دارای ارزش و قیمت قطعی هستند و هیچ شرکتی که دارای قیمت تقریبی و یا غیرقطعی باشد در سبد سهام عدالت وجود ندارد.

    این گزارش می‌افزاید: ارزش کل شرکت‌های حاضر در سبد سهام عدالت که 49 شرکت سرمایه‌پذیر را شامل می‌شود نیز در مقطع واگذاری 266 هزار و 363 میلیارد ریال است که ارزش روز این سهام 641هزار و 77 میلیارد ریال است.

    این موضوع به این معنا است که ارزش سهام هر یک از مشمولان سهام عدالت در حال حاضر سه برابر شده است.

    برچسب ها