عصر خودرو

رئیس سازمان بنادر قطر:

رایزنی تردد دریایی روان بین ایران و قطر انجام شد

عصر بازار- رئیس سازمان بنادر قطر گفت: در سفر هیات مسئولان بندری این کشور به جمهوری اسلامی ایران روان سازی حمل و نقل دریایی میان ۲ کشور با جدیت دنبال و در این زمینه رایزنی های لازم انجام شده است.

رایزنی تردد دریایی روان بین ایران و قطر انجام شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، عبدالله الخنجی سه شنبه شب پس از بازدید از تاسیسات بندری بوشهر در نشست با مسئولان این بندر افزود: هیات مسئولان بندری قطر به نیابت از وزیر حمل و نقل این کشور و پس از هماهنگی با وزیر راه و شهرسازی ایران در قالب تیم فنی برای بررسی مشکلات و موانع فراروی توسعه روابط تجاری در حوزه حمل و نقل دریایی 2 کشور به ایران سفر کرده است.
    وی اضافه کرد: این هیات قطری با هدف گسترش روابط تجاری با ایران علاوه بر بندر بوشهر، از بندرهای امام خمینی(ره) خوزستان و بندر شهید رجایی در استان هرمزگان بازدید می کند.
    الخنجی ادامه داد: در این ارتباط رایزنی هایی نیز برای توسعه تجارت 2 کشور دوست و همسایه صورت گرفته است تا در صورت نیاز برای توسعه زیرساخت ها و روان سازی ترانزیت کالا از ایران، در بنادر این کشور سرمایه گذاری لازم توسط قطر انجام شود.
    وی با تقدیر از میزبانی مناسب ایران در استقبال از هیات تجاری قطر گفت: بوشهر از بنادر اصلی و کلیدی برای توسعه مراودات تجاری بین قطر و ایران است و در این سفر مشکلات بخش خصوصی مورد بررسی و تلاش می شود حجم مبادلات به نسبت بالایی بین ایران و قطر انجام شود.
    استان بوشهر 11 بندر تجاری فعال دارد که 11هزار و 100 شناور و 40 هزار دریانورد در آنها فعالیت می کنند.

    برچسب ها