عصر خودرو

اعلام زمان پرداخت سود سهام پرداخت الکترونیک سامان

عصر بازار- شرکت پرداخت الکترونیک سامان زمان پرداخت سود سهامداران خود را اعلام کرد.

اعلام زمان پرداخت سود سهام پرداخت الکترونیک سامان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا، شرکت پرداخت الکترونیک سامان که با نماد «سپ» در بورس درج‌ شده است، با انتشار اطلاعیه‌ای در سامانه کدال زمان‌بندی پرداخت سود سهامداران حقیقی و حقوقی برای عملکرد سال مالی منتهی به 30 آذرماه سال 96 خود را اعلام کرد.

    بر اساس اعلام شرکت پرداخت الکترونیک سامان، برنامه زمان‌بندی پرداخت سود عملکرد سال مالی منتهی به 30 آذرماه سال 96 دارندگان سهام که در مجمع عمومی سالانه مورخ 26 فروردین‌ماه سال 97 نسبت به آن تصمیم‌گیری می‌شود به شرح زیر اعلام کرد.

    بر اساس این گزارش، سهامداران حقیقی و صندوق‌های سرمایه‌گذاری باید اطلاعات حساب بانکی شامل «نام بانک- کد شعبه- شماره‌حساب- نوع حساب و شهر محل شعبه» خود را حداکثر تا تاریخ 31 فروردین‌ماه سال 97 و سهامداران حقوقی نیز  از 25 آبان 97 می بایست درخواست کتبی خود را به امور سهام شرکت اعلام کنند.

    لازم به ذکر است بر مبنای اطلاعیه شرکت پرداخت الکترونیک سامان زمان پرداخت سود سهامداران حقیقی این شرکت از تاریخ یکم تا 31 اردیبهشت‌ماه 97  اعلام شده است. از سویی دیگر زمان پرداخت سود سهامداران حقوقی این شرکت نیز از تاریخ 25 آبان ماه 97 اعلام شده است.

    این گزارش می‌افزاید: شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش به‌عنوان پانصد و بیستمین شرکت بورسی در بازار دوم معاملات بورس درج‌شده و قرار بود عرضه اولیه 10 درصدی سهام آن در 22 اسفند سال گذشته انجام شود اما به دلیل اصلاح گزارش ارزش‌گذاری و تصمیم مسئولان بورس لغو و به زمان دیگری موکول شد.

    برچسب ها