عصر خودرو

افزایش ۵.۵ درصدی قیمت گاز و برق در انگلیس

عصر بازار- شرکت گاز انگلیس اعلام کرد: قیمت گاز طبیعی و برق در این کشور ۵.۵ درصد افزایش می‌‌یابد که هزینه ۱۱۶۱ پوندی برای هر مشترک تحمیل خواهد کرد.

افزایش ۵.۵ درصدی قیمت گاز و برق در انگلیس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس، شرکت GAS انگلیس قصد دارد قیمت گاز طبیعی و برق  را به طور متوسط 5.5 درصد افزایش دهد. این افزایش باعث خواهد شد تا هزینه قبوض برق و گاز در انگلیس به طور متوسط سالانه 1161 پوند برای هر مشترک افزایش یابد.

    این شرکت که بزرگترین تامین کننده انرژی در انگلیس محسوب می‌شود اعلام کرد که 4.1 میلیون مشترک در این کشور تحت تاثیر این افزایش قرار خواهند گرفت. پیش‌تر در ماه سپتامبر نیز قیمت برق توسط این شرکت 12.5 درصد افزایش یافته بود. این افزایش از روز 29 می سال جاری در انگلیس کلید خواهد خورد.

    شرکت GAS انگلیس سیاست‌های دولت این کشور را اصلی‌ترین دلیل افزایش قیمت برق  و گاز در این کشور عنوان کرد که البته این ادعا از سوی وزاری کابینه انگلیس رد شده است.

    کلیر تری وزیر انرژی انگلیس در واکنش به بیانیه این شرکت انگلیسی گفت: ما از این اقدام شرکت GAS ناامید شدیم. چرا که این افزایش تعرفه توجیه منطقی نداشته چرا که همین حالا قیمت برق و گاز ارائه شده توسط این کشور برای مصرف کنندگان بالا است.

    برچسب ها