عصر خودرو

تمایل ژاپنی ها برای سرمایه گذازی در بخش های معدن و فولاد ایران

عصر بازار- شرکت ژاپنی ماروبنی (Marubeni) به عنوان چهارمین شرکت برتر بین المللی دنیا، تمایل خود را برای سرمایه گذاری در بخش معدن و صنایع معدنی ایران اعلام کرد.

تمایل ژاپنی ها برای سرمایه گذازی در بخش های معدن و فولاد ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایمیدرو، « یاسوهیکو کویکه»، مدیر عامل و عضو رئیس هیات مدیره شرکت ماروبنی- استیل (Marubeni Steel Inc) با هیات همراه در دیدار با مهدی کرباسیان، رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: این شرکت فولادی از جمله شرکت های زیر مجموعه شرکت بین المللی ماروبنی است که در صنعت فولاد (تولید و تامین مواد اولیه، شمش، محصول، بازاریابی و صادرات) و نیز سرمایه گذاری در صنایع مرتبط با آن فعالیت می کند.

    وی افزود: این شرکت آمادگی دارد تجارب خود را در حوزه معدن و صنایع معدنی و از جمله فولاد در اختیار ایران بگذارد.

    مهدی کرباسیان در این جلسه با تشریح فرصت های سرمایه گذاری در صنایع فولاد ایران تصریح کرد: از جمله این فرصت ها، اجرای طرح های فولاد سازی در مناطق چابهار، عسلویه و بندرعباس است که از مزیت ها و امتیازات ویژه ای همچون انرژی ارزان، معافیت مالیاتی، تخصیص زمین، وجود معادن غنی در استان های مرکزی و شرقی ایران و نیز معادن افغانستان برای سرمایه گذاران علاقه مند برخوردار است.

    وی ادامه داد: ایمیدرو در کل زنجیره ارزش معدن شامل بخش اکتشاف تا تولید محصول آماده همکاری با شرکت های خارجی و از جمله ماروبنی به صورت مشترک یا سرمایه گذاری مستقیم این شرکت ها است.

    بنا به این گزارش، شرکت بین المللی ماروبنی با تولید محصولات و ارائه خدمات در بخش های مختلف فلزات و مواد معدنی، ماشین آلات حمل و نقل، محصولات غذایی، منسوجات، زیرساخت ها، پروژه های برق، کاغذ و خمیر کاغذ، مواد شیمیایی، انرژی و غیره در کشورهای مختلف، سالانه 20 میلیارد دلار گردش مالی دارد.

    این شرکت در مناطق مختلف جهان نظیر آسیا، اروپا، آفریقا، آمریکای شمالی و مرکزی، آمریکای لاتین، خاورمیانه و اقیانوسیه دفتر دارد و دفتر مرکزی آن در شهر توکیو واقع است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها