عصر خودرو

رئیس مجلس شورای اسلامی:

توافق جدید تعرفه ای میان ایران و روسیه در راه است

عصر بازار- رئیس مجلس شورای اسلامی از توافق جدید تعرفه ای ایران و روسیه خبر داد و گفت: موضوع گندم نیز رفع و رجوع خواهد شد.

توافق جدید تعرفه ای میان ایران و روسیه در راه است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر، علی لاریجانی در همایش تجاری ایران و روسیه گفت: رئیس دومای روسیه در ملاقات های بسیاری که در مسکو و تهران با هم داشتیم با یک دید درازمدت به روابط با روسیه نگاه می کند و علاقه مند است که روابط تجاری بین بخش های خصوصی دو کشور تنگاتنگ تر شود.

    رئیس مجلس افزود: در برخی از زمینه ها همچون سرمایه گذاری در نفت و گاز پیشرفت های نسبتاً خوبی حاصل شده است ضمن اینکه در حوزه حمل و نقل ریلی نیز صحبت هایی صورت گرفته است.

    لاریجانی به اتاق بازرگانی ایران و روسیه توصیه کرد تا از این هم سخنی که میان پارلمان های دو کشور وجود دارد، استفاده کرده و اشکالات روابط تجاری ایران و روسیه را حل و فصل نماید. این در شرایطی است که ظرف یک ماه آینده حقوق گمرکی ایران و روسیه با تعرفه های جدید دچار تغییر خواهد شد که به نظر می رسد در حوزه گندم نیز این توافقات اثرگذار باشد.

    لاریجانی خاطرنشان کرد: مشکلات ایران و روسیه باید دسته بندی شده و از طریق اتاق های بازرگانی دو کشور به جمع بندی برسد. ضمن اینکه مجلس شورای اسلامی ایران و دومای روسیه تلاش دارد تا شرایط را برای توسعه روابط تجاری ایران و روسیه فراهم نماید.

    برچسب ها