عصر خودرو

برگزاری کارگاه آشنایی با ابزارهای نوین تامین مالی در زنجان

عصر بازار- بورس زنجان منطقه ای کارگاه یک روزه آشنایی با ابزارهای نوین تامین مالی برگزار کرد.

برگزاری کارگاه آشنایی با ابزارهای نوین تامین مالی در زنجان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از بورس تهران، بورس زنجان با همکاری مرکز خدمات سرمایه گذاری استان زنجان  و اداره کل اقتصاد و دارایی اقدام به برگزاری کارگاه یک روز آشنایی با ابزارهای نوین تامین مالی کرد.

    براساس این گزارش: در این کارگاه یک روزه از مدیران عامل 21 شرکت فعال در این استان دعوت به عمل آمد تا در این دوره آموزشی شرکت داشته و با ابزارهای نوین تامین مالی آشنا شوند.

    در ضمن در این کارگاه از سازمان های صنعت، معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری، راه و شهرسازی ، تعاون، کارو رفاه اجتماعی، شهرداری زنجان، شهرداری ابهر، شرکت آب منطقه ای، شرکت برق منطقه ای، شرکت شهرک صنعتی، اتاق بازرگانی ، صنایع، معادن و کشاورزی، اتاق تعاون ، همیاری شهرداری ها، آب و فاضلاب شهری در این نشست حضور داشتند.

    گفتنی است این گروه متشکل از 50 نفر از مدیران شرکت های مطرح استانی و نیز سایر ارکان های فعال در استان زنجان با سازو کار تامین مالی از طریق بورس آشنا شدند.

    شایان ذکر است: در این نشست اسماعیل درگاهی سرپرست پذیرش بورس اوراق بهادار و محمدرضا توکل نیا مدیر تامین مالی و پذیره نویسی شرکت تامین سرمایه امید به سخنرانی پرداختند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها