عصر خودرو

در هفته گذشته رقم خورد؛

انعقاد ۱۳۳ هزار قراردادآتی سکه در بورس کالای ایران

عصر بازار- هفته گذشته در بازار مشتقه بورس کالای ایران ۱۳۳ هزار و ۶۶۵ قرارداد آتی سکه به ارزش ۲۵ هزار و ۴۶۶ میلیارد ریال منعقد شد.

انعقاد ۱۳۳ هزار قراردادآتی سکه در بورس کالای ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از کالاخبر، در معاملات آتی سکه طی هفته گذشته، سکه سررسید دی ماه به عنوان پرطرفدارترین سررسید لقب گرفت به نحوی که طی سه روز معاملاتی هفته گذشته 113 هزار و 191 قرارداد به ارزش معاملاتی 21 هزار و 671 میلیارد ریال در این سررسید مورد معامله قرار گرفت.

    رتبه دوم معاملات آتی سکه نیز به سررسید آبان سال 97 تعلق گرفت به طوری که معامله گران در این سررسید 16هزار قرارداد به ارزش 2 هزار و 991 میلیارد ریال در این موعد تحویل به ثبت رساندند.این در حالی است که در مکان سوم بازار آتی نیز قرارداد شهریور ماه سال آینده قرارگرفت؛ به طوری که معامله گران با داد و ستد یک هزار و 897 قرارداد به ارزش 3 هزار و 465 میلیارد ریال معاملات خود را در هفته اخیر به پایان رساندند.

    در سررسید اردیبهشت ماه سال 97 نیز یک هزار و 613 قرارداد به ارزش 2 هزار و 845 میلیارد ریال معامله شد. همچنین سررسید تیر ماه سال 97 با داد و ستد 962 قرارداد به ارزش یک هزار و 724  میلیارد ریال در مکان آخر بازار آتی از نظر حجم معاملات ایستاد.

    برچسب ها