عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

"وسپه" در آبان ماه هیچ سودی کسب نکرد

عصر بازار- شرکت سرمایه گذاری سپه در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان ماه ۹۴ از بابت فروش تعدادی از سهام بورسی خود سودی شناسایی نکرد.

"وسپه" در آبان ماه هیچ سودی کسب نکرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سرمایه گذاری سپه صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاریها در دوره یک ماهه منتهی به 30 آبان ماه 94 را بصورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

    بر اساس این گزارش این شرکت در ابتدای آبان ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده شش هزار و 177 میلیارد و 936 میلیون ریال و ارزش بازار 7 هزارو 363 میلیارد و 95 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

    طی این دوره یک ماهه بهای تمام شده آن معادل 43 میلیارد و 24 میلیون ریال افزایش یافت و به شش هزار و 220 میلیارد و 960 میلیون ریال رسید در حالی که ارزش بازار آن معادل 8 میلیارد و 259 میلیون ریال کاهش یافت و معادل 7 هزار و 354 میلیارد و 836 میلیون ریال محاسبه شد.

    "وسپه" در آبان ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده و مبلغ 46 میلیارد و 480 میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت سودی کسب نکرد.

    گفتنی است این شرکت در دوره یک ماهه یاد شده تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 89 میلیارد و 504 میلیون ریال خریداری کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها