عصر خودرو

مدیر اجرایی اوبر بانک اتریش :

مشکل اوبر بانک اتریش برای تامین مالی پروژ ها در ایران

عصر بازار- مدیر اجرایی اوبر بانک اتریش گفت: تامین پروژ های مالی در ایران با توجه به تحریم های ثانویه ایالات متحده همچنان مشکل دارد.

مشکل اوبر بانک اتریش برای تامین مالی پروژ ها در ایران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبنا ، «گاسلزبرگر» مدیر اجرایی اوبانک اتریش در مصاحبه ای با روزنامه «دای پرس» اتریش گفت: تامین مالی پروژه های ایرانی همچنان یکسری مشکلات دارد.

    وی در ادامه گفت: تحریم های ثانویه آمریکا علیه ایران نیاز به بازبینی دقیق تری دارد. 

    بر همین اساس، اوبربانک اتریش به عنوان اولین بانک اروپایی است که در دوره پساتحریم با ایران توافقنامه امضاء کرده است. همچنین طی یکسال گذشته دولت آمریکا تلاش های زیادی را در جهت بر هم زدن برجام انجام داده و سازمان بین المللی انرژی اتمی ده ها بار پایبندی ایران را به برجام تایید کرده است.

    یادآور می شود، هفتمین بانک بزرگ اتریش قراردادی را با مسئولان بانک مرکزی و وزیر اقتصاد ایران برای فاینانس پروژه‌های مالی مشترک در شهریور ماه سال گذشته امضا کرد که بر اساس آن قرار بود برای سرمایه‌گذاری مشترک ایران با اتریش، فاینانس را ارائه کند.

    اوبربانک هفتمین بانک بزرگ اتریش با ترازنامه  20 میلیارد یورو است و این توافق در دفتر مرکزی در لینز با حضور نمایندگانی از بانک مرکزی و وزیر اقتصاد ایران امضا شده بود.

    برچسب ها