عصر خودرو

رویترز گزارش داد:

ذخایر نفت آمریکا به بیشترین میزان در ۴۳ سال اخیر رسید

عصر بازار- براساس تازه ترین آمار منتشر شده توسط اداره اطلاعات انرژی آمریکا، ذخایر نفت این کشور به بیشترین میزان در ۴۳ سال اخیر رسید.

ذخایر نفت آمریکا به بیشترین میزان در ۴۳ سال اخیر رسید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از رویترز، براساس تازه ترین آمار منتشر شده توسط اداره اطلاعات انرژی آمریکا، ذخایر نفت و گاز این کشور رکورد سال قبل را شکست.

    براساس آخرین بررسی‌ها در حوزه گاز 985 میلیارد متر مکعب به رقم سال گذشته میلادی که 10.9 تریلیون متر مکعب بود، افزوده شد که این رقم از رشد 10 درصدی در ذخایر گاز این کشور حکایت دارد.

    همچنین ذخایر نفت این کشور با 3.4 میلیارد بشکه افزایش به رقم 39.9 میلیارد بشکه رسید که از رشد 9 درصدی برخوردار شد، ضمن اینکه این مقدار ذخایر نفتی از سال 1972 میلادی به بعد بی سابقه گزارش شده است.

    اداره اطلاعات انرژی آمریکا اعلام کرده است: این مقدار از ذخایر نفت و گاز آن دسته از ذخایری هستند که با تجهیزات و فناوری امروز قادر به استخراج هستند.

    همچنین در سال گذشته میلادی میزان استفاده از ذخایر نفت و گاز در این کشور افزایش یافت و در حوزه استخراج نفت با 17 درصد رشد مواجه شد که میانگین تولید نفت آمریکا 8.7 میلیون بشکه در روز بود، ضمن اینکه در حوزه تولید گاز از 2.06 میلیارد متر مکعب به 2.1 میلیارد متر مکعب در روز افزایش تولید داشتیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها