عصر خودرو

مشاور رییس سازمان خصوصی‌سازی :

پرداخت سود افراد جامانده طی ماه‌های آینده

عصر بازار- مشاور رییس سازمان خصوصی‌سازی گفت: یک عده از مشمولین هستند که پس از واریز سود شماره شبای خود را وارد سامانه کرده‌اند و کارشان در حال انجام است و طی ماه‌های آینده با دریافت سود از شرکت‌های سرمایه‌پذیر آن گروه هم تسویه حساب خواهند شد.

پرداخت سود افراد جامانده طی ماه‌های آینده
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایلنا ، سیدجعفر سبحانی، مشاور رییس سازمان خصوصی‌سازی در مورد واریز سود آخرین گروه از مشمولین سهام عدالت‌ اظهار داشت: واریز سود 20 گروه از مشمولین سهام عدالت انجام شده و تا قبل ازعید با 19 گروه از سهامداران به طور کامل تسویه حساب شد و تنها یک گروه باقی‌ماند که آن هم شامل شاغلین وکارکنان دستگاههای‌اجرایی و بازنشستگان کشوری و لشگری و کارمندان تامین‌اجتماعی بودند که واریز سود یک بخش کوچکی از آنها در 28 اسفند ماه کلید خورد.

    وی افزود: واریز سود این گروه از  آخر اسفندماه آغاز شد و ما همان زمان اعلام کردیم واریز سود این گروه به تدریج انجام می‌شود زیرا اخذ سود و مجموعه پولی که لازم است از این شرکت‌ها گرفته شود تا به این گروه از مشمولین داده شود حدود 460 میلیارد تومان است و این رقم را یک‌باره نمی‌توانیم از شرکت‌ها دریافت کنیم.

    سبحانی خاطر نشان کرد: سود بخش کوچکی از این گروه را پرداخت کردیم و طی روزهای آینده نیز مابقی مبالغ را تسویه خواهیم کرد.

    وی با بیان اینکه حدود 9 میلیون نفر مشمولین گروه بیست هستند، افزود: سود این افراد یکسان نیست و به عنوان مثال اگر فردی530 هزار تومان سهام داشته باشد حدود 80 هزار تومان سود دریافت خواهد کرد.

    مشاور رییس سازمان خصوصی‌سازی افزود: یک عده از مشمولین هستند که پس از واریز سود شماره شبای خود را وارد سامانه کرده‌اند و کارشان در حال انجام است و طی ماه‌های آینده با دریافت سود از شرکت‌های سرمایه‌پذیر آن گروه هم تسویه حساب خواهند شد.

    برچسب ها