عصر خودرو

شاخص فرابورس ۶.۲۰ واحد مثبت شد

عصر بازار- در جریان معاملات امروز شاخص فرابورس با افزایش ۶.۲۰ واحدی به ارتفاع ۱,۱۱۳ واحد رسید، در این میان نمادهای مارون، ذوب، ارفع و هرمز بیشترین تاثیر مثبت را داشتند.

شاخص فرابورس ۶.۲۰ واحد مثبت شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، ارزش معاملات امروز آیفکس در بازارهای پنجگانه مبلغ 79.7 میلیارد تومان شد که این رقم از جابه جایی بیش از 113 میلیون برگه سهم در 25 هزار نوبت معاملاتی حاصل شده است.
    امروز ذوب آهن در گروه فلزی با رشد 3.7 درصدی درخشید که علت آن گزارش مطلوب اسفندماه بود. گزارش تولید وفروش اسفندماه ذوب به مانند گزارش سایر شرکت های فولادی حاکی از رشد نرخ و مبلغ فروش در این شرکت داشت. ذوب آهن اصفهان که پیش بینی فروش44.485 را برای بودجه سال96 در نظر گرفته بود، با فروش عالی اسفند ماه ،مبلغ 44.670 را تحقق نموده و از پیشبینی‌خود فراتر رفت.
    از میان نمادهای پربیننده بازار امروز بساما و زنگان در حاشیه 4 درصد منفی نوسان کردند و جزو منفی ترینهای پربیننده بودند، مثبت ترین نمادهای پربازدید نیز همان ذوب با رشد 3 درصدی بود.
    صدرنشینی امروز آیفکس با بیشترین رشد قیمتی به نمادهای ارفع، افرا، ذوب، کشرق، غپآذر، کپرور و ثرود تعلق گرفت در طرف مقابل در بازارهای اول و دوم فرابورس نمادهای بساما، بکهنوج، زنگان، مفاخر، غفارس و کی بی سی با بیشترین کاهش قیمتی در انتهای جدول معاملات نشستند.

    برچسب ها