عصر خودرو

رشد ۵ درصدی صادرات نفت ایران به هند در ۷ ماهه امسال

عصر بازار- واردات نفت هند از ایران در ۷ ماهه نخست امسال با رشد ۵.۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شد و به ۲۴۹ هزار و ۱۰۰ بشکه در روز رسید.

رشد ۵ درصدی صادرات نفت ایران به هند در ۷ ماهه امسال
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از تسنیم، شرکت پالایشگاهی اسار اویل هند در دهمین ماه سال جاری میلادی 134 هزار و 400 بشکه در روز نفت از ایران وارد کرد. واردات نفت این شرکت هندی از ایران در اکتبر 2015 با کاهش 19 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شده است.

    بر اساس این گزارش کل واردات نفت اسار از ایران در 10 ماهه ژانویه تا اکتبر امسال با کاهش 10.3 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شده و به 109 هزار و 200 بشکه در روز رسیده است.

    در عین حال واردات نفت این شرکت از ایران در سال مالی جاری رشد داشته است. اسار در ماه های آوریل تا اکتبر برابر با 7 ماهه نخست سال جاری ایرانی 136 هزار و 600 بشکه در روز نفت از ایران وارد کرده است. این رقم با رشد 32.7 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شده است.

    واردات نفت هند از ایران در 7 ماهه نخست سال جاری ایرانی با رشد 5.6 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل مواجه شده و به 249 هزار و 100 بشکه در روز رسیده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها