عصر خودرو

مسئول کمیته ساماندهی نرخ ارز:

طرح ساماندهی بازار ارز در مجلس تدوین می شود

عصر بازار- مسئول کمیته ساماندهی نرخ ارز در مجلس با انتقاد از افزایش نرخ ارز در تعطیلات نوروز والتهابات ناشی از نوسانات چندماهه اخیر در این بازار، از ورود مجلس به این موضوع با تدوین یک طرح خبر داد.

طرح ساماندهی بازار ارز در مجلس تدوین می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از خانه ملت، سیده فاطمه حسینی مسئول کمیته ساماندهی نرخ ارز در مجلس با انتقاد از افزایش نرخ ارز در تعطیلات نوروز والتهابات ناشی از نوسانات چندماهه اخیر در این بازار، از ورود مجلس به این موضوع با تدوین یک طرح خبر داد. 

    به گفته این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، این طرح با قید دوفوریت تدوین شده و بعد از تعطیلات نوروزی به هیات رئیسه مجلس تقدیم می شود.

    این نماینده تهران در مجلس درباره جزئیات این طرح گفت: طرح یاد شده در سه محور ساماندهی صرافیها، جذب سرمایه های سرگردان ارزی و زمینه سازی لازم برای شفاف سازی مبادلات ارزی تدوین شده است.
     
    این نماینده مجلس گفت که در طرح ساماندهی بازار ارز تلاش بر این است که خلأهای قانونی موجود و موثر در افزایش التهاب و نوسانات این بازار کاهش یابد و بسترهای نابسامانی در این بازار کاهش یابد.
     
    فاطمه حسینی تاکید کرد که طرح یاد شده در راستای کاهش التهابات بازار ارز، جذب سرمایه های ارزی و ایجاد ثبات در این بازار برای بهبود شرایط اقتصادی کشور و مردم تدوین شده است.

    برچسب ها