عصر خودرو

وزیر صنعت اعلام کرد:

توجه همگان به تولید ملی، اکسیر حیات‌بخش اقتصاد ایران

عصر بازار- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت در چهارچوب سیاست های کلان نظام در اقتصاد مقاومتی برای تحقق حمایت از کالاهای ایرانی، از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

توجه همگان به تولید ملی، اکسیر حیات‌بخش اقتصاد ایران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر ، محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت در پیامی، به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حمایت از کالای ایرانی لبیک گفت. متن پیام محمد شریعتمداری به این شرح است:

    محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی)

    سلام علیکم

    پیام مسرت بخش و امیدآفرین حضرت مستطاب عالی در اعلام سال 97 به نام سال حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی بارقه امید را یک بار دیگر در دل همه دلسوزان ملک و ملت زنده کرد.

    نام امسال برای همه صنعتگران و کارآفرینان و سرمایه گذاران ایرانی نویدبخش افقی روشن است.

    بی شک اکسیر حیات بخش اقتصاد ایران در حال حاضر وتا آخر، توجه همگان به افزایش وزن و کیفیت تولید ملی ایران اسلامی است.

    در سایه این حمایت ملی و به وجود آوردن بستر و زمینه مناسب برای سرمایه گذاری جدید و حفظ سرمایه گذاری های موجود با توجه به بازسازی و نوسازی و رقابتی ساختن آنها می توان به آینده کشور و اشتغال پایدار و منافع ملی ایران، احساس نشاط و سرزندگی جوانان میهن، رضایت مصرف کنندگان، امید بست.

    اینجانب به عنوان سرباز کوچک ملت ایران در نگهبانی از تولید صنعتی و معدنی و گسترش آن با به کارگیری سیاست های مناسب تولیدی و تجاری این پیام امیدآفرین را لبیک گفته و اطمینان می دهم وزارت صنعت، معدن و تجارت در چهارچوب سیاست های کلان نظام در اقتصاد مقاومتی برای تحقق این امر از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد و سال 1397 را به فضل الهی با همکاری همه تولیدگران متعهد و متخصص و جوانان دانشمند و نهادهای دانش بنیان و همکاری جانانه سایر قوا و مرزبانان مرزهای طبیعی و گمرکی کشور و سایر همکارانم در دولت، به سال کار و تلاش مجاهدانه در صیانت از تولید ملی و ارتقای سطح کمی و کیفی آن و سال فتح بازارهای هدف، برای جذب و نفوذ کالای ایرانی بدل خواهیم ساخت. تا ان شاءالله "خرید کالای ایرانی انتخاب پرافتخار برای همه ایرانیان"، پایدارتر و استوارتر باقی بماند .

    برچسب ها