عصر خودرو

معاون اول رییس جمهوری :

سرمایه گذاری و معیشت مردم از اولویت های دولت در سال ۹۷است

عصر بازار- معاون اول رییس جمهوری مهم ترین چالش پیش رو کشور را مسئله اشتغال و معیشت دانست و گفت: سرمایه گذاری برای ایجاد حرکت در تولید و معیشت مردم از اولویت های دولت در سال آینده است.

سرمایه گذاری و معیشت مردم از اولویت های دولت در سال ۹۷است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، اسحاق جهانگیری روز یکشنبه در پایان آخرین جلسه هیات دولت در سال 1396در جمع خبرنگاران افزود: هر سال تعداد قابل توجهی به نیروهای جوان کشور اضافه می شود و این در حالی است که تعدادی هم جمعیت بیکار طی سال های گذشته وجود داشته است.
    وی با بیان این که برای سال های آینده باید در زمینه اشتغال برنامه جدی داشته باشیم، خاطرنشان کرد: مهم ترین راهکار اشتغال، سرمایه گذاری است که دربرخی بخش های اجتماعی و اقتصادی برای ایجاد شغل با سرمایه گذاری امکان پذیر خواهد بود.
    معاون اول رییس جمهوری اظهارداشت: در برخی موضوعات باید حجم سرمایه گذاری افزایش یابد که به منابع وسیع نیاز داریم، همچنین برای بخش خصوصی باید شرایطی فراهم باشد که بتواند با سهولت سرمایه گذاری کند و از سوی دیگر منابع عمومی و دولتی به سمت سرمایه گذاری حرکت کند.
    جهانگیری ادامه داد: فکر می کنیم اصلی ترین مانع و نیاز در بخش سرمایه گذاری امنیت سرمایه گذاری است که هیچ نهادی نباید مزاحم بخش خصوصی به خاطر فعالیت ها باشد و نباید محدودیت هایی را برای بخش خصوصی ایجاد کنیم.

     

    برچسب ها