عصر خودرو

استفاده از خدمات پیامکی بانک تجارت تنها در صورت تمایل مشتری

عصر بازار- سخنگوی بانک تجارت تاکید کرد : استفاده از خدمات ارسال پیامک بانک تجارت کاملا اختیاری بوده و بدون اطلاع و رضایت مشتریان هیچگونه برداشتی از حساب آنان صورت نخواهد گرفت .

استفاده از خدمات پیامکی بانک تجارت تنها در صورت تمایل مشتری
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» ، ابراهیم کاظم پور روز دوشنبه دوم آذرماه با اشاره به مزایای استفاده از خدمات پیامکی بانکها برای مشتریان گفت : ارسال این پیامک ها ، اطمینان خاطرمشتریان را از صحت عملیات دریافت ، پرداخت و انتقال وجه افزایش می دهد و این امکان را فراهم می کند تا مشتری در کوتاهترین زمان ممکن از هرگونه تراکنش بااهمیت مربوط به حساب خود مطلع شده و امنیت استفاده از ابزارهای بانکداری الکترونیک افزایش یابد .

     وی با اشاره به اینکه تمام پیامک هایی که برای برداشت های بیش از 30 هزار ریال برای مشتریان بانک تجارت ارسال خواهد شد رایگان است یادآور شد: برای واریزی های کمتر از 200 هزار ریال ، به دلیل حجم بالای اینگونه تراکنش ها هیچ پیامکی ارسال نخواهد شد و استفاده از سرویس ارسال پیامک برای واریزی های بالای 200 هزار ریال نیز به صورت کاملا اختیاری و تنها در صورت تمایل مشتریان و ارسال شماره حساب توسط شخص مشتری به شماره 10008014انجام خواهد شد .

     کاظم پور با اشاره به اینکه بدون اطلاع و رضایت مشتریان هیچگونه برداشتی بابت هیچ نوع سرویسی از حساب مشتریان صورت نخواهد گرفت یادآور شد : مبلغ یکصد هزار ریال که به صورت سالانه بابت استفاده از خدمات سرویس پیام کوتاه بانک تجارت در نظر گرفته شده هیچگونه جنبه درامدی برای بانک نداشته و تنها بابت تامین هزینه هایی در یافت می شود که بانک برای ارائه این خدمات به اپراتورهای مخابراتی نیز پوشش هزینه های مربوط به این عملیات در سامانه های داخلی بانک انجام می دهد.

     رئیس اداره روابط عمومی بانک تجارت با اشاره به اینکه اطلاع از عملیات مربوط به هر حساب همچنان از طریق سایر ابزارهای بانکداری الکترونیک بانک تجارت نظیر تلفنبانک ، اینترنت بانک و موبایل بانک رایگان است خاطرنشان ساخت: بدون تردید رسانه های گروهی کشور با اطلاع رسانی درخصوص موضوعاتی از این قبیل نقش موثری در ترویج فرهنگ استفاده از ابزارهای بانکداری الکترونیک و افزایش اطمینان مردم از عملیات بانکها دارند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها