عصر خودرو

رئیس جمهور در حاشیه آخرین نشست هیئت دولت در سال ۹۶ عنوان کرد :

رشد ۲۶ درصدی محصولات کشاورزی

خودکفایی در تولید گندم

عصر بازار- روحانی در حاشیه آخرین نشست هیئت دولت جزییاتی از عملکرد دولت در سال ۹۶ را عنوان کرد.

رشد ۲۶ درصدی محصولات کشاورزی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس ، روحانی در حاشیه آخرین نشست هیئت دولت در سال 96 بیان کرد :در زمینه محصولات کشاورزی ٢٦ درصد رشد داشته‌ایم، در گندم به خودکفایی رسیدیم.در سال ٩٦ شش فاز پارس جنوبی را افتتاح کردیم، تولید گاز در پارس جنوبی دو برابر شده است. در سال ٩٧ پنج مجتمع پتروشیمی را افتتاح می‌کنیم.واردات ما امسال کمی بیشتر شده است. واردات اگر کالای سرمایه ای باشد خوشحال کننده است.
    وی بیان کرد :در تولید خودرو از یک میلیون و سیصد هزار به بیش از یک میلیون و ششصد هزار رسیده‌ایم در نتیجه واردات قطعات هم بیشتر می‌شود.در حمل و نقل شرایط بهتری در سال ٩٦ داشتیم، راه آهن کرمانشاه تا آخر سال افتتاح می‌شود.

    روحانی گفت :در بنزین خودکفا خواهیم شد و حتی صادر کننده می‌شویم.در بخش مسکن در سال ٩٦ رشد مثبت در مسکن داشتیم و در ماه های آخر امسال ١٩ درصد در تهران رشد مسکن داشتیم.کشور ما در مقایسه با رشد کشورهای دیگر مناسب است.در عدالت قدم های خوبی برداشته شده ولی باید تکمیل شود.

    وی در ادامه گفت :روزهای غم باری در زمین و آسمان و دریا داشتیم اما مردم به خوبی نشان دادند نوعدوست هستند و به میدان آمدند.مردم به خوبی بین اعتراض و اغتشاش دیوار لازم را به وجود اوردند و دولت اعتراض را به رسمیت شناخت.انتقاد را قبول داریم، اشکالاتی هست باید رفع شود اما همه باید نظم و اموال عمومی را رعایت کنند.در عین حال گوش شنوا باشیم، فرکانس خاصی هم ندارد که فقط به سوی قوه مجریه باشد اما برخی پارازیت می‌اندازند تا نشنوند.

    رئیس جمهور در آخر بیان کرد :در طول سال گذشته گروهک تروریستی داعش به زانو درامد که هدیه ای به بشریت برای ثبات منطقه بود و ان را ادامه می‌دهیم.چه آمریکا و بدخواهان و یکی دو کشور کوچک در منطقه بخواهند یا نه تعامل سازنده را با جهان خواهیم ادامه می‌دهیم.همانطور که انتقاد را به رسمیت می‌شناسیم و اعتراض را به رسمیت می‌شناسیم شادی را هم به رسمیت بشناسیم.

    برچسب ها