عصر خودرو

شهردار کلانشهر اهواز:

برنامه ریزی گسترده توسعه اهواز در سال آینده با حمایت بانک شهر

عصر بازار- شهردار اهواز با تاکید بر اینکه رفع چالش‌های زیست محیطی در این کلانشهر با همکاری بانک شهر میسر خواهد بود،گفت: در سال آینده برای توسعه اهواز و رفع مشکلات و معضلات شهری، اقدامات موثری صورت می گیرد.

برنامه ریزی گسترده توسعه اهواز در سال آینده با حمایت بانک شهر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، منصور کتانباف با بیان این مطلب افزود: متاسفانه شهرداری اهواز طی سال‌های گذشته نتوانسته است از پتانسیل های بانک شهر  برای توسعه و آبادانی این کلان شهر استفاده کند؛ اما امیدواریم در دوره جدید مدیریت شهری همکاری‌های خود را با این بانک بیش از پیش گسترش دهیم.
    وی با اشاره به اینکه بانک شهر در تمامی کلانشهرهای کشور خدمات بسیار خوبی را به شهروندان و تسهیلات مناسبی را نیز برای شهرداری‌ها در نظر گرفته است، تصریح کرد: در نظر گرفتن خط اعتباری مناسب برای راه اندازی و به سرانجام رساندن پروژه های عمرانی و فرهنگی، انتظار شهروندان اهوازی از بانک شهر در اهواز است که امیدواریم در سال جدید با حمایت این بانک انجام شود.
    کتانباف مهمترین حوزه حمایتی بانک شهر در این اهواز را در زمینه محیط زیست عنوان کرد و افزود: چالش‌های زیست محیطی و مقابله با ریزگردها در اهواز منوط به توسعه پروژه ها در حوزه توسعه پارک های محلی و نیز کمربند سبز است تا بتواند در بهبود شرایط زندگی و مقابله با ریزگردها و نیز تعدیل هوا مؤثر باشد.
    وی در ادامه، ایجاد بسترهای مناسب و زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی را بدون همکاری بانک تخصصی مانند بانک شهر ناممکن دانست و بر ضرورت همکاری مدیریت شهری با این بانک تاکید کرد.

    برچسب ها