عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

نگاهی به عملکرد ۶ ماهه حمل ونقل بین المللی خلیج فارس

عصر بازار: شرکت حمل ونقل بین المللی خلیج فارس در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۴ مبلغ یک هزار و ۲۵۰ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال درآمد حاصل از فروش کسب کرد.

نگاهی به عملکرد ۶ ماهه حمل ونقل بین المللی خلیج فارس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس با انتشار صورت های مالی شش ماهه منتهی به 31 شهریور ماه امسال، به صورت حسابرسی شده اعلام کرد در دوره یاد شده مبلغ یک هزار و 250 میلیارد و 970 میلیون ریال درآمد حاصل از فروش  و ارائه خدمات کسب کرد.

    از درآمد این شرکت بهای تمام شده فروش کسر شد و زیان ناخالص دوره نیز مبلغ 10 میلیارد و 192 میلیون ریال محاسبه شد.

    به زیان ناخالص دوره نیز هزینه های اداری، عمومی افزوده شد و با کسر درآمدهای عملیاتی از آن، زیان عملیاتی دوره به مبلغ 65 میلیارد و 121 میلیون ریال محاسبه شد.

    از زیان عملیاتی دوره نیز درآمدهای غیر عملیاتی کسر شد و زیان خالص دوره به مبلغ 12 میلیارد و 46 میلیون ریال کسب شد و بر این اساس مبلغ 35 ریال زیان به ازای هر سهم محقق شد.

    گفتنی است به زیان خالص دوره نیز زیان انباشته ابتدای سال افزوده شد و در نهایت مبلغ 145 میلیارد و 133 میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها