عصر خودرو

دومین قرارداد نفتی امروز با روس‌ها امضا می‌شود

عصر بازار- بعد از امضای نخستین قرارداد نفتی ایران با مدل جدید قراردادها (IPC) که به منظور توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی با کنسرسیومی به رهبری شرکت توتال فرانسه امضا شد، امروز دومین قرارداد IPC با روس ها امضا می شود.

دومین قرارداد نفتی امروز با روس‌ها امضا می‌شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم، امروز دومین قرارداد IPC بین شرکت ملی نفت ایران، شرکت زاروپژنفت روسیه و شرکت دانا انرژی از ایران امضا می شود.

     بعد از امضای نخستین قرارداد نفتی ایران با مدل جدید قراردادها (IPC) که به منظور توسعه فاز 11 پارس جنوبی با کنسرسیومی به رهبری شرکت توتال فرانسه امضا شد، امروز دومین قرارداد IPC با روس ها امضا می شود.

    این قرارداد که به منظور توسعه میادین نفتی آبان و پایدار غرب است بین شرکت ملی نفت ایران، شرکت زاروپژنفت روسیه و شرکت دانا انرژی از ایران امضا می شود.

    بر اساس این گزارش، تفاهم‌نامه مطالعاتی این 2 میدان، تیرماه پارسال میان شرکت ملی نفت ایران و زاروبژنفت روسیه امضا شده بود و شرکت ملی نفت ایران و اوام‎وی اتریش هم با هدف مطالعه چند میدان از جمله میدان پایدار غرب، پیشتر تفاهنامه‌ای امضا کرده بودند.

    میدان‎های نفتی آبان و پایدار غرب از میدان‎های مشترک ایران و عراق به شمار می‎روند که در حوزه فعالیت شرکت نفت مناطق مرکزی ایران (شرکت بهره‎برداری نفت و گاز غرب) واقع شده‎اند.

    برچسب ها