عصر خودرو

در اکتبر ۲۰۱۵

صادرات نفت ایران به کره ۲ برابر شد

عصر بازار: صادرات نفت ایران به کره جنوبی در دهمین ماه سال جاری میلادی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲ برابر شد و به ۱۳۵ هزار و ۷۰۰ بشکه در روز رسید.

صادرات نفت ایران به کره ۲ برابر شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از رویترز، آمارهای شرکت ملی نفت کره که امروز منتشر شده نشان می دهد که واردات نفت کره جنوبی از ایران در ماه اکتبر نسبت به مدت مشابه سال قبل 98.8 درصد افزایش یافته است.

    کل واردات نفت این کشور در ماه اکتبر با 12.6 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به 83.9 میلیون بشکه رسیده است.

    بر اساس این گزارش، واردات نفت کره جنوبی از ایران در اکتبر 2015، 5 میلیون و 71 هزار بشکه، معادل 135 هزار و 700 بشکه در روز بوده، در حالی که این رقم در ماه سپتامبر 5 میلیون و 909 هزار بشکه و در اکتبر سال گذشته 2 میلیون و 48 هزار بشکه بوده است.

    میزان صادرات نفت ایران به کره جنوبی در بازه زمانی ژانویه تا اکتبر 37 میلیون و 707 هزار بشکه، معادل 125 هزار و 690 بشکه در روز بوده، در حالی که این رقم در مدت مشابه سال قبل 36 میلیون و 844 هزار بشکه، معادل 122 هزار و 813 بشکه در روز بوده است. ایران پس از کشورهای عربستان، کویت، قطر و امارات، پنجمین تامین کننده بزرگ نفت کره جنوبی به شمار می رود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها