عصر خودرو

وزیر اقتصاد آذربایجان تایید کرد :

افزایش ۲۰ درصدی حجم تجارت ایران و آذربایجان

عصر بازار- وزیر اقتصاد آذربایجان اعلام کرد: حجم تجارت ایران به آذربایجان در سال ۲۰۱۷ نسبت به سال ۲۰۱۶ بیش از ۲۰ درصد افزایش یافته است.

افزایش ۲۰ درصدی حجم تجارت ایران و آذربایجان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا، شاهین مصطفی اف در حاشیه مراسم افتتاحیه دوازدهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و آذربایجان اظهار داشت: دو کشور ایران و آذربایجان پروژه هایی را به صورت مشترک در دست اجرا دارند.

    وی در ادامه گفت:‌ معتقدم سفر فروردین ماه سال آینده رییس جمهور ایران به آذربایجان سفر خوبی خواهد بود و دستاوردهای مهمی را برای هر دوکشور در زمینه های اقتصادی به همراه خواهد داشت.

    همچنین وزیر اقتصاد آذربایجان با اشاره به انجام سرمایه گذاری های مشترک دو کشور در بخش خودرو و تولید دارو گفت: در زمینه نفت و گاز نیز همکاری های خوبی بین دو کشور وجود دارد.

    وزیر اقتصاد آذربایجان در این مراسم به اجرای پروژه مشترک کریدور شمال به جنوب اشاره کرد و افزود : ‌این کریدور خلیج فارس را به دریای سیاه وصل می کند و جمهوری آذربایجان برای تکمیل این خط آهن از رشت به آستارا آماده ارائه فاینانس است.

    شاهین مصطفی اف به نقش ایران و آذربایجان در تثبیت امنیت منطقه اشاره کرد و با بیان انجام تبادلات انرژی بین ایران و آذربایجان و روسیه، بیان داشت: در حوزه آب، محیط زیست و تولید برق همکاری های مشترکی بین این دو کشور صورت خواهد گرفت.

    برچسب ها