عصر خودرو

سهم ۲۲۶ میلیارد تومانی فولاد مبارکه از پرداخت سود سهام عدالت

عصر بازار- شرکت فولاد مبارکه اصفهان برای عملکرد سال مالی ١٣٩٥ مبلغ ۲۲۶ میلیارد تومان سود سهام عدالت میان مشمولان توزیع کرد.

سهم ۲۲۶ میلیارد تومانی فولاد مبارکه از پرداخت سود سهام عدالت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبنا ، طبق قانون تا کنون سهام 49 شرکت در سبد سهام عدالت قرار گرفته‌ است که اصطلاحا به آنها شرکت های سرمایه‌پذیر گفته می‌شود.

    بر این اساس وضعیت سوددهی یا زیان هر یک از این شرکت ها بر سود تقسیمی میان سهامداران عدالت و ارزش نهایی سهام هر یک از مشمولان اثرگذار است که یکی از این شرکت‌ها، شرکت فولاد مبارکه اصفهان است.

    از این رو خلاصه وضعیت این شرکت به عنوان یکی از شرکت های حاضر در سبد سهام عدالت نشان شرکت فولاد مبارکه اصفهان (سهامی عام) در سال 1369 تاسیس و مرکز اصلی شرکت در استان اصفهان است و این شرکت در 7 اسفند 85 به عنوان چهارصد و سی و پنجمین شرکت در فهرست شرکت های بورسی درج شده است.

    موضوع فعالیت اصلی شرکت بهره‌برداری از کارخانه فولادسازی مجتمع فولاد مبارکه واقع در 75 کیلومتری شهر اصفهان، اکتشاف، استخراج و بهره‌برداری از معادن فلزی و غیرفلزی مورد نیاز صنعت فولاد از جمله استخراج سنگ آهن دولومیت و تولید سنگ آهن دانه بندی، کنسانتره و گندله از آن و انجام سایر فعالیت های تولیدی مرتبط با موضوع شرکت است.

    همان‌گونه که اشاره شد شرکت فولاد مبارکه به عنوان یکی از 49 شرکت قطعی واگذار شده به طرح توزیع سهام عدالت است و  30 درصد از سهام آن متعلق به مشمولان سهام عدالت است.

    این گزارش می افزاید: سود تقسیم شده در مجمع عمومی شرکت فولاد مبارکه برای عملکرد سال مالی ١٣٩٥ متعلق به مشمولان سهام عدالت مبلغ 226میلیارد تومان بوده است.

    همچنین پیش‌بینی سود شرکت فولاد مبارکه برای عملکرد سال مالی 1396مبلغ 619 ریال به ازای هر سهم است که در صورت تقسیم تمام سود، سهم مشمولان سهام عدالت از سود یاد شده مبلغ 1400 میلیارد تومان خواهد شد.

    برچسب ها