عصر خودرو

رییس اتاق بارزگانی البرز:

بازرگانان هند ازمشارکت وسرمایه گذاری درایران استقبال کردند

عصر بازار- رییس اتاق بازرگانی البرز از استقبال مناسب تجار و فعالان اقتصادی هندوستانی برای مشارکت، سرمایه گذاری و همکاری مشترک در فعالیت های تجاری و اقتصادی با ایران خبر داد.

بازرگانان هند ازمشارکت وسرمایه گذاری درایران استقبال کردند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا ، رحیم بنامولایی که همراه با هیات اقتصادی مشترک البرز و تهران به هند سفر کرده بود، روز دوشنبه ، اهم دستاورد های این سفر را مطرح کرد و گفت: در نشست های مشترک فعالان اقتصادی ما با تجار و دست اندرکاران تولید و صادرات هند مذاکرات ثمر بخشی در زمینه های تولید و ساخت صنایع هوایی، قطعات خودرو، انواع و اقسام پمپ ها و موتورهای برق و ژنراتور، پنل های خورشیدی، خودرو و موتورهای سه چرخ برقی، بنزینی و قطعات ماشین آلات نساجی داشتیم، ضمن آنکه برخی صنایع هند را نیز مورد بازدید قرار دادیم.
    وی به پیشنهاد برخی تجار هند برای همکاری مشترک در خصوص یک سری خدمات مهندسی از جمله خدمات نرم افزاری اشاره کرد و قرار شد با انجمن و تشکل ها استان البرز صحبت کنیم تا در این خصوص بستر برای همکاری مشترک با تجار هندی مهیا شود.
    رییس پارلمان بخش خصوصی البرز گفت: هیات تجاری هندوستان در تابستان سال آتی بنا به دعوت رسمی ما به ایران سفر خواهد کرد تا در نشست های مشترک با فعالان اقتصادی ما برای عملیاتی شدن توافق های همکاری اقتصادی مشترک برنامه ریزی کنیم.
    رحیم بنامولایی خاطرنشان کرد: مشارکت در سرمایه گذاری و بازاریابی به منظور تولید و توسعه صادرات را از اهداف هیات اقتصادی اعزامی به هند عنوان کرد.
    وی یکی از دلایل ابراز تمایل هند به همکاری های تجاری مشترک با ایران را فراوانی نیروهای تحصیل کرده توانا و با استعداد کشورمان درعرصه اقتصاد ذکر کرد و افرود: سابقه دیرینه در مباحث فرهنگی و اقتصادی از دلایل تمایل دوکشور در گسترش همکاری های اقتصادی است.
    وی همچنین به اختصاص یک غرفه مشترک البرز و تهران در نمایشگاه 'IESS' هند اشاره کرد و گفت: در این غرفه بروشور و کاتالوگ های بخش تولید کشورمان در معرض دید باردید کنندگان قرار گرفت.
    بنامولایی افرود: هدف از حضور در این نمایشگاه معرفی بازار کشورمان و دعوت از سرمایه گذاران برای مشارکت در تولید محصولات قابل رقابت، افزایش روند ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی است.

    برچسب ها