عصر خودرو

پرداخت سود سهام عدالت با ارائه شماره شبا

عصر بازار- آندسته از مشمولانی که برای دریافت سود سهام عدالت، از این به بعد شماره شبای حساب بانکی خود را وارد سامانه سهام عدالت می‌کنند، پس از پایان پرداخت سود تمامی گروه‌ها، سود خود را خواهند گرفت.

پرداخت سود سهام عدالت با ارائه شماره شبا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا، پرداخت سود سهام عدالت به مشمولان سهام عدالت در حالی از نیمه دوم امسال در حال انجام است که تاکنون 19 گروه از گروه‌های 20 گانه مشمولان سهام عدالت، سود خود را به طور کامل دریافت کرده‌اند و تنها یک گروه شامل کارکنان و بازنشستگان با جمعیتی بالغ بر 13 میلیون نفر در انتظار دریافت سود سهام عدالت خود و تسویه کامل سود سال مالی 95 شرکت‌های سرمایه‌پذیر هستند.

    در این راستا مشمولان برای دریافت سود سهام عدالت خود باید شماره شبای حسابی بانکی خود را وارد سامانه سهام عدالت کنند تا پس از تایید، سود تعلق گرفته به آنها، به حسابشان واریز شود.

    بر این اساس آن دسته از مشمولانی که پس از تسویه حساب سود سهام عدالت گروه‌های مربوط به خود اقدام به ثبت شماره شبای حسابی بانکی در سامانه سهام عدالت کرده‌اند و نیز آن دسته از مشمولانی که از این به بعد اقدام به ورود شماره شبای حساب بانکی خود در سامانه سهام عدالت می‌کنند، پس از تایید شماره شبای آنها و نیز پس از تسویه کامل سود سهام عدالت با همه گروه ها، سود سهام خود را دریافت خواهند کرد.

    برچسب ها