عصر خودرو

کوتاه از کدال؛

افزایش سرمایه مخابرات قطعی شد

عصر بازار: هیأت مدیره مخابرات برنامه افزایش سرمایه ۳۱ درصدی از محل مطالبات و آورده حال شده سهامداران و سایر اندوخته ها را در مجمع فوق العاده به تصویب رساند.

افزایش سرمایه مخابرات قطعی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، در مجمع فوق العاده شرکت مخابرات، افزایش سرمایه به منظور اصلاح طبقه بندی حقوق صاحبان سهام ناشی از توسعه شبکه روستایی و همچنین توسعه فعالیتهای عملیاتی و جبران مخارج سرمایه گذاری که در تاریخ 18 مهر 94 به تصویب هیئت مدیره رسیده ارائه شده است.

    سیمان آرتا اردبیل پیش بینی سودش را برای سال مالی 95 مبلغ 1173 ریال اعلام کرد در حالیکه برای سال مالی 94 مبلغ 905 ریال سود پیش بینی کرده است. بدین ترتیب این شرکت سود سال مالی 95 را در مقایسه با سود سال جاری با افزایش نزدیک به 30 درصد به بازار اعلام کرده است.

    و ایران خودرو با سرمایه جدید پیش بینی سود هر سهم را 45 ریال اعلام کرد که طی 6 ماه مبلغ 18 ریال معادل 40 درصد را پوشش داده است. در واقع ایران خودرو بر همان پیش بینی قبلی تاکید کرده و فقط با افزایش سرمایه 27 درصدی شرکت تعدیل شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها