عصر خودرو

رئیس سازمان برنامه و بودجه :

چشم انداز اقتصادی سال آینده کشور امید بخش است

عصر بازار- رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: چشم انداز اقتصادی سال آینده کشور امیدبخش است و بالغ بر ۱۲۶ هزار میلیارد تومان برای طرح های عمرانی با مشارکت صندوق توسعه ملی و بانک های بخش خصوصی در نظر گرفته ایم.

چشم انداز اقتصادی سال آینده کشور امید بخش است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا ،محمد باقر نوبخت روز شنبه در حاشیه همایش دو روزه روسای پلیس راهور افزود: پرداخت حقوق و عیدی ها از15 بهمن ماه آغازشد و ظرف روزهای آینده حقوق را کامل پرداخت می کنیم.
    وی اضافه کرد: بیش از 30هزار میلیارد تومان برای طرح های عمرانی در نظر گرفته ایم و چهار هزار و 500 میلیارد تومان دیگر در دست توزیع داریم.
    نوبخت افزود: از سوی دیگر از منابع دیگری که باقی می ماند نسبت به پرداخت ها بویژه در عرصه عمرانی استفاده می کنیم.
    وی با تاکید بر اینکه وضع سال آینده بهتر خواهد بود نیز افزود: پیش از این نفت را زیر 40 دلار می فروختیم اما اکنون بالای 60 دلار به فروش میرسد در حالی که به طور متوسط عملکرد ما 51 دلار است که با پیش بینی های ما سال بهتری را از نظر اقتصادی پیش رو خواهیم داشت ضمن اینکه برنامه ها طوری تنظیم شده است که بر اساس منابع درونی پیش برود.
    وی گفت: مهم ترین موضوع حقوق بازنشستگان است که رقم قابل توجه سه هزار و 400 میلیارد تومان اختصاص یافت و 73 هزار و 400 میلیارد برای یک میلیون و 43 هزار نفر فرصت شغلی تدارک دیده شد.
    رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهار کرد: دولت باید ازنیروی انتظامی پشتیبانی کند به همین دلیل به با وجود منابع ما که هر سال بنا به جهاتی تحقق نمی یابد اما به دلیل اهمیت و اولویت ناجا تلاش شده تا تخصیص اعتبارات نیروی انتظامی را به نحو شایسته و متفاوت اختصاص دهیم.

    برچسب ها