عصر خودرو

همکاری ایدرو و جهاد دانشگاهی، گامی موثر در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی

عصر بازار- یک مقام مسئول گفت: با امضای تفاهم‌نامه مشترک بین ایدرو و جهاد دانشگاهی در راستای ایجاد اشتغال و پاسخگویی به اهداف اقتصاد مقاومتی، گام موثری برداشته خواهد شد.

همکاری ایدرو و جهاد دانشگاهی، گامی موثر در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، فرداد دلیری، معاون صنایع پیشرفته سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ، در رابطه با همکاری جهاد دانشگاهی و ایدرو، اظهار کرد: در طول 2 ماه گذشته مذاکرات فشرده‌ای را با سازمان جهاد دانشگاهی شروع کردیم تا بتوانیم از هم‌افزایی و انرژی حاصله دو سازمان گسترش ونوسازی صنایع ایران و جهاد دانشگاهی در جهت توسعه و افزایش توان داخلی در صنایع مختلف بهره ببریم.

    وی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه مشترک بین ایدرو و جهاد دانشگاهی ،اضافه کرد: در چارچوب این تفاهم نامه همکاری در راستای ایجاد اشتغال و پاسخگویی به اهداف اقتصاد مقاومتی گام موثری برداشته خواهد شد.

    دلیری به تشکیل شرکت مشترکی بین جهاد دانشگاهی و ایدرو اشاره کرد و گفت: شکل‌گیری هلدینگ بزرگ و قدرتمند بین دوسازمان در آینده می‌تواند موجب عملیاتی شدن بسیاری از پروژه‌هایی شود که در گذشته توسط فعالان دانشگاهی به ثبت رسیده است.

    وی با تاکید بر چرخشی بودن مدیریت هلدینگ مشترک بین دو سازمان جهاد دانشگاهی و ایدرو اذعان کرد: این هلدینگ در آینده فروش محصولات تولیدی این دو سازمان را پوشش داده و با وجود همدلی موجود در آینده نزدیک می‌توانیم صادرات را آغاز کرده و شرکتهای زیرمجموعه می‌توانند فعالیت خود را گسترش دهند.

    برچسب ها