عصر خودرو

صد و هفتاد و پنجمین صندوق سرمایه‌گذاری مجوز گرفت

عصر بازار: سازمان بورس و اوراق بهادار، مجوز فعالیت یکصد و هفتاد و پنجمین صندوق سرمایه‌گذاری را با نام " مشترک مبین سرمایه" صادر کرد.

صد و هفتاد و پنجمین صندوق سرمایه‌گذاری مجوز گرفت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، هاله ستاری، کارشناس اداره امور نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان مطلب فوق افزود: صندوق سرمایه گذاری با موفقیت در پذیره نویسی اولیه و با جمع آوری مبلغ 20میلیارد ریال در تاریخ 12 آبان 94 نزد مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسید و با اخذ مجوز از این سازمان به عنوان یکصد و هفتاد و پنجمین صندوق، شروع به فعالیت می  کند.

    ستاری گفت: تعداد واحدهای ممتاز دو هزار واحد بوده و اشخاص حقیقی 4.254 واحد و اشخاص حقوقی 13.746 واحد سرمایه گذاری صندوق سرمایه‌گذاری مشترک مبین سرمایه را در پذیره نویسی اولیه خریداری کردند.

    وی ادامه داد: صندوق سرمایه گذاری مشترک مبین سرمایه از نوع صندوق سرمایه‌گذاری در سهام و در اندازه کوچک  است که مطابق امیدنامه باید حداقل 70درصداز دارایی‌های صندوق به سرمایه‌گذاری در سهام و حق‌تقدم سهام قابل معامله در بورس تهران و یا بازارهای اول و دوم فرابورس ایران تخصیص یابد.

    مدیر و ضامن نقدشوندگی صندوق شرکت کارگزاری مبین سرمایه(سهامی خاص)، متولی شرکت مشاور سرمایه گذاری آوای آگاه(سهامی خاص) و حسابرس صندوق موسسه حسابرسی هوشیار ممیز است.

    متن اساسنامه و امیدنامه صندوق سرمایه گذاری در تارنمای صندوق به آدرس www.fund.mobinsb.com در دسترس عموم است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها