عصر خودرو

مدیرعامل شرکت صنایع دریایی ایران(صدرا) :

تراز مالی شرکت صنایع دریایی ایران پس از ۱۵ سال مثبت شد

عصر بازار- مدیرعامل شرکت صنایع دریایی ایران(صدرا) گفت: در ۲ سال گذشته بدهی ۱۵ ساله این شرکت به هفت بانک کشور تسویه و تراز مالی آن مثبت شد.

تراز مالی شرکت صنایع دریایی ایران پس از ۱۵ سال مثبت شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، سردار محمد رحیم دهقانی روز پنجشنبه در آئین بارگیری سکوی فاز 22 پارس جنوبی از شرکت صدرا در بوشهر افزود: بدهی شرکت صدرا 2 هزار و 388 میلیارد تومان بود که از این میزان یکهزار و 138 میلیارد تومان مورد بخشودگی قرار گرفت و مابقی نیز تسویه شده است.
    دهقانی ادامه داد: تراز مالی شرکت از یکهزار و 671 میلیارد تومان منفی به یکهزار و 561 میلیارد تومان مثبت رسیده و مشکلات بیمه ای و مالیاتی آن نیز حل و فصل شده است.
    وی یادآورشد: شرکت صدرا در طول 2 سال گذشته موفق به انجام 12 میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه شده است.
    دهقانی افزود: این شرکت همچنین موفق شد در پروژه های با پیشرفت فیزیکی بیش از 50 درصد ماهانه رکورد 6 درصد رشد پیشرفت فیزیکی را به ثبت برساند .
    استاندار بوشهر نیز گفت: شرکت صدرا با فعالیت های خود در این مدت محدود خودباوری و عزت نفس را به جامعه هدیه کرده است.
    عبدالکریم گراوند افزود: شرکت صدرا امروز تحقق عملی شعار 'ما می توانیم' است و بار دیگر توانمندی و شایستگی فرزندان ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشیده است.
    وی یادآورشد: احیا شرکت صدرا و انعقاد قرارداد احداث خط آهن شیراز- بوشهر در آستانه سال نو عیدی ارزشمند دولت برای مردم استان بوشهر است.
    گراوند ادامه داد: پروژه اتصال استان بوشهر به شبکه ریلی از آرزوهای دیرینه مردم این استان است که امید می رود با انعقاد قرارداد آن شاهد تحقق این مهم در آینده باشیم.
    وی یادآور شد: ارتباط استان بوشهر بعنوان پایتخت انرژی ایران به شبکه ریلی حائز اهمیت فراوان است که تاکنون در این زمینه پیگیری های فراوانی از سوی مسئولان استان انجام شده است.

    برچسب ها