عصر خودرو

مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی:

سود کامل سهام عدالت ۷۰ درصد مشمولان پرداخت شد

عصر بازار- مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه حدود ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سود سهام عدالت به حساب مشمولان واریز شد، گفت: ۷۰ درصد جامعه مشمولان سود کامل دریافت کردند و تلاش می‌کنیم سود یک گروه باقی مانده تا پایان سال تسویه شود.

سود کامل سهام عدالت ۷۰ درصد مشمولان پرداخت شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از میزان ، جعفر سبحانی اظهار کرد: امسال تعهد داده بودیم که سود عملکرد شرکت‌های سرمایه پذیر در سال 95 را که در سال 96 دریافت می‌شود به مشمولان پرداخت کنیم و این وعده عملی شد.

    مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی افزود: از 18 دی ماه واریزی سود برای 34 میلیون نفر از مشمولین با موافقت رئیس جمهور انجام دادیم و همه مشمولانی که شماره شبای خود را تا تاریخ ذکر شده اعلام کرده بودند، یک سوم سود خود را در 19 دی ماه دریافت کردند.

    وی با بیان اینکه در مرحله بعد، دو سوم سود باقی مانده را به صورت تکمیلی و گروه به گروه تسویه حساب کردیم، گفت: با 18 گروه به صورت کامل تسویه حساب کردیم و از 20 گروه تنها دو گروه روستاییان، عشایر و کارمندان دستگاه‌های اجرایی و بازنشستگان باقی ماندند.

    مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی ادامه داد: از دو گروه باقی مانده کار پرداخت سود گروه روستاییان و عشایر نیز از امروز در حال واریز است که این مشمولان شامل 12 میلیون نفر می‌شوند.

    سبحانی خاطرنشان کرد: رقمی که مطابق سهمی که افراد این گروه داشتند برای آن‌ها در نظر گرفته شده بالغ بر 580 میلیارد تومان است که به حساب بانک‌های عامل این مبلغ واریز شده و به تدریج در حساب مشمولان این گروه که شماره شبا خود را اعلام کرده باشند، قرار می‌گیرد.

    وی تصریح کرد: با آغاز واریز سود گروه روستاییان و عشایر تنها گروهی که فقط یک سوم سود خود را گرفتند کارمندان دستگاه‌های اجرایی و بازنشستگان هستند که تلاش می‌کنیم تا پایان سال سود این گروه را نیز واریز کنیم.

    مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی تاکید کرد: حدود 2 هزار و 500 میلیارد تومان سود از تاریخ 18 دی ماه تا به امروز که در حال تسویه با گروه نوزدهم هستیم به حساب مشمولان واریز شده و تقریبا 70 درصد جامعه مشمولان سود کامل دریافت کردند.

    سبحانی درباره افرادی که پس از واریز سود شماره شبای خود را اعلام کردند نیز گفت: پس از راستی آزمایی شماره شبای داده شده، این افراد تجمیع شده و سود آن‌ها در اوایل سال آینده واریز خواهد شد.

    وی با بیان اینکه طی یک سال گذشته 49 میلیون سهامدار تعیین تکلیف شدند، شماره شبای 40 میلیون نفر به سامانه سهام عدالت وارد شد همچنین سود این سهام واریز شد افزود: به مناسبت این اتفاقات آیین نکوداشت سهام عدالت 20 اسفند با حضور 1300 نفر از مشمولین سطح کشور و مسئولان کشوری برگزار خواهد شد.

    برچسب ها