عصر خودرو

تسویه حساب سود سهام عدالت روستاییان و عشایر از ۱۷ اسفند

عصر بازار- باقیمانده سود سهام عدالت عملکرد سال مالی ۱۳۹۵ شرکت‌های سرمایه پذیر مربوط به روستاییان و عشایر از روز پنج‌شنبه، ۱۷ اسفندماه ۹۶ به تدریج واریز می شود.

تسویه حساب سود سهام عدالت روستاییان و عشایر از ۱۷ اسفند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبنا ، واریز سود سهام عدالت مرحله تکمیلی روستاییان و عشایر که جزو مشمولین سهام عدالت هستند، فردا (پنج‌شنبه) به تدریج انجام می شود. بر این اساس مانده سود یکی دیگر از دو گروه باقیمانده مشمولان سهام عدالت فردا در حالی از طریق شعب بانک های عامل و موسسات مالی که مشمولین مزبور شماره شبا بانکی خود را از طریق آن به سامانه سهام عدالت اعلام نموده اند پرداخت خواهد شد که تنها تسویه مابقی سود سهام عدالت یک گروه دیگر از مشمولان باقی مانده است.

    بر این اساس تعداد مشمولینی که در این مرحله به عنوان واریز مرحله تکمیلی، از سود سهام عدالت عملکرد سال مالی 1395 برخوردار شده اند حدود 12میلیون نفر از روستاییان و عشایر هستند که مبلغی بالغ بر 580 میلیارد تومان سود سهام عدالت آنان از سوی سازمان خصوصی سازی و از طریق بانک های عامل کشور از فردا پنجشنبه به تدریج به حساب آنان واریز می شود.

    گفتنی است، تاکنون تسویه سود سهام عدالت عملکرد سال مالی 1395 شرکتهای سرمایه پذیر مربوط به 18 گروه از مشمولان انجام شده است و با تسویه سود سهام عدالت روستاییان و عشایر (به عنوان گروه نوزدهم از مشمولان)، با تلاش های صورت گرفته امید است تسویه سود سهام عدالت آخرین گروه از مشمولان که شامل کارکنان و شاغلین دستگاه های اجرایی و بازنشستگان کشوری، لشگری و تامین اجتماعی می باشد تا قبل عید انجام و به حساب مشمولان این گروه واریز گردد.

    همچنین آندسته از مشمولانی که پس از تسویه حساب سود سهام عدالت گروه های مربوط به خود اقدام به ثبت شماره شبای حسابی بانکی در سامانه سهام عدالت کرده اند و نیز آن دسته از مشمولانی که از این به بعد اقدام به ورود شماره شبای حساب بانکی خود در سامانه سهام عدالت می کنند، پس از تایید شماره شبای آنها و نیز پس از تسویه کامل سود سهام عدالت با تمامی گروه ها، سود سهام خود را در اوایل سال آینده دریافت خواهند کرد.

    برچسب ها