عصر خودرو

اسناد هفتمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و اوکراین بررسی شد

عصر بازار- نمایندگان جمهوری اسلامی ایران و اوکراین درباره اسناد و مدارک آماده امضا در هفتمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی و همچنین زمان برگزاری این نشست تبادل نظر کردند.

اسناد هفتمین نشست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و اوکراین بررسی شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایرنا، «هومن فتحی» مدیرکل دفتر امور بین الملل و سازمان های تخصصی وزارت جهاد کشاورزی جمهوری اسلامی ایران و «سرگئی بوردیلیک» سفیر فوق العاده و تام الاختیار اوکراین در تهران درباره جزییات هفتمین نشست کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی 2 کشور رایزنی کردند.
    وزارت جهاد کشاورزی مسوولیت طرف ایرانی این کمیسیون مشترک را بر عهده دارد.
    در این دیدار همچنین آخرین وضعیت روابط 2کشور در قالب اجلاس کمیسیون مشترک پیگیری شد.
    تاکنون 6 دور نشست کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی ایران و اوکراین برگزار شده است.
    پنجمین نشست کمیسیون مشترک در حالی از پانزدهم تا هجدهم اسفندماه 1394 در دولت یازدهم برگزار شد که از نشست پیشین 12 سال می گذشت.
    نشست پنجم که در تهران به میزبانی وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد با امضای یادداشت تفاهم همکاری همراه بود که طرف اوکراینی آن را به عنوان نقشه راه برای همکاری تعیین کرد.
    ششمین نشست کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی و تجاری 2کشور از نوزدهم تا بیستم اسفندماه 1395 در کی یف پایتخت اوکراین برگزار شد.
    از آن زمان تاکنون چندین جلسه از کارگروه های بخش حمل و نقل، بانک، انرژی، تجارت و سرمایه گذاری برگزار و نشست مشترک کنسولی تشکیل شده است.

    برچسب ها