عصر خودرو

در نشست «هم‌اندیشی اساتید مرکز مالی ایران» عنوان شد:

دوره‌های آموزشی تخصصی، سرمایه ملی است

عصر بازار- واحد ارتباطات مرکز مالی ایران اولین نشست «هم‌اندیشی اساتید مرکز مالی ایران» با حضور دکتر سید علی حسینی مدیرعامل بورس انرژی ایران و رئیس هیات مدیره مرکز مالی ایران، علی نقوی مدیرعامل مرکز مالی ایران و جمعی از اساتید مرکز مالی ایران، دیروز سیزدهم اسفندماه در ساختمان بورس اوراق بهادار برگزار شد.

دوره‌های آموزشی تخصصی، سرمایه ملی است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، در ابتدای جلسه، رئیس هیات مدیره مرکز مالی ایران، ضمن خوشامدگویی به حاضران، به روند شکل‌گیری مرکز مالی ایران به عنوان یک پایگاه نو برای آموزش‌های حرفه‌ای در بازار سرمایه  اشاره کرد و گفت: آن‌چیزی که از همان اول شکل‌گیری مرکز مالی ایران مدنظر بود، ارائه یک رویکرد متفاوت نسبت به آموزش در حوزه بازار سرمایه بود. رویکردی که فاصله بین آموزش اکادمیک و آموزش حرفه‌ای را کاهش دهد. وی در ادامه افزود: مرکز مالی ایران در این چند سال تجربیات زیادی را در حوزه آموزش بازار سرمایه کسب کرده است که تاثیر آن را به وضوح شاهد هستیم.
    وی در ادامه اظهار امیدواری کرد تا در آینده شاهد تبدیل شدن دوره‌های آموزشی به یک سرمایه ملی باشیم.
    در ادامه علی نقوی، مدیرعامل مرکز مالی ایران گزارشی کوتاه از فعالیت‌های آموزشی مرکز مالی ایران ارائه داد و به بررسی زمینه‌های جدید همکاری با اساتید بازار سرمایه ایران پرداخت. وی همچنین تولید محصولات نوآورانه مرکز مالی ایران  را در سال اخیر موازی و همگام با  فعالیت‌های آموزشی مطابق با ماموریت مرکز مالی ایران خواند.
    در پایان هر کدام از اساتید حاضر در جلسه نیز به تشریح مسائل و تجربیات خود پرداختند. از جمله آنها می‌توان به دکتر حسین کثیری، مدرس دوره کنترل‌های داخلی اشاره کرد که ضمن تشکر از فرصت ایجاد شده، ارتباط مرکز مالی ایران با انجمن‌های علمی را برای پیشبرد هرچه بهتر امر آموزش مفید و آن را سرمنشاء وصل به مخاطب اصلی خواند.
    دکتر شهاب‌الدین شمس نیز نمایندگی رسمی دوره‌های آمادگی گواهینامه های حرفه ای مرکز مالی ایران را گام بلند مرکز مالی ایران دانست و گفت: امیدواریم شاهد معرفی مرکز مالی ایران به عنوان مرکز برگزار کننده آزمون‌های این مدارک نیز باشیم. وی علاوه بر این  تولید و تهیه دوره‌های مجازی در مرکز مالی ایران را رسالتی دانست که به پشتوانه تجربه به‌دست آمده، در این زمینه بسیار قوی عمل کرده است.
    دکتر رضا داغانی، مدرس دوره‌ی تجزیه و تحلیل صورتهای مالی نیز به مخاطبان بازار سرمایه اشاره کرد و گفت: مخاطبان ما مخاطبان خاصی هستند که بالتبع دور‌ه‌های خاصی را می‌طلبد؛ دوره‌های که بتواند افراد تصمیم‌گیرنده شرکتها همچون مدیران را از یک بحران عبور دهد.
    سایر محورهای مطرح شده در این نشست با حضور اساتید شامل: اهمیت بهبود ارتباط بازار پول و بازار سرمایه در مباحث آموزشی، ارتباط با دانشگاهها و شرکت‌های نوپا، تمرکز بر مباحث کارآفرینی، تعریف دوره‌های جدید و همگون‌تر کردن مخاطبان بود.
    شایان ذکر است، مرکز مالی ایران در سال 96 با بیش  از 48 استاد داخلی و خارجی همکاری کرده است.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو